ارشاد از غیرمجاز بودن فعالیت آردسائی های سیار در سطح شهرستان لنده خبرداد و خواستار برخورد قانونی با این آردسائی های شد.
کد خبر: ۴۰۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶ 04 April 2017
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنده از غیرمجاز بودن فعالیت آردسائی های سیار در سطح شهرستان لنده خبرداد و خواستار برخورد قانونی با این آردسائی های شد.

 خسرو ارشاد رئیس اتاق اصناف شهرستان لنده در گفت وگو با خبرلنده ضمن اشاره به صدور مجوز های قانونی برای همه صنوف در سطح شهرستان اظهارکرد: هیچ صنفی بدون گرفتن مجوز های لازم از اداره اماکن نیروی انتظامی و اتاق اصناف شهرستان لنده حق فعالیت در بازار را ندارد و اگر هم چنین مواردی مشاهده شود فوراً برخورد قانونی از طریق اداره اماکن نیروی انظامی و مقام قضایی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: یکی از نارضاریتی های عمده کسبه بازار در سطح شهرستان لنده ورود بیش از 50دستگاه وانت حمل میوه در سطح شهرستان است که داد بازاریان را درآورده است.
 
 وانت ها و آردسائی هایی که داد اصناف لنده را در آورده اند

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنده تصریح کرد: این وانت بارها بدون پرداخت عوارض قانونی و بدون هماهنگی قبلی وارد شهر شده و اقدام به عرضه میوه بی کیفیت دارند که به زودی برابر قانون با آنان نیز برخورد خواهدشد.

ارشاد از غیرمجاز بودن فعالیت آردسائی های سیار در سطح شهرستان لنده خبرداد و خواستار برخورد قانونی با این آردسائی های شد.

وی تصریح کرد: این واحد های سیار بدون داشتن مجوزهای بهداشتی لازم از سوی شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف مشغول فعالیت هستند که تاکنون سه نفر از آنان به تعزیرات حکومتی معرفی و جرائم سنگینی نیز در خصوص غیرقانونی بودن فعالیت آنان اعمال شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار