کد خبر: ۴۰۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 04 April 2017
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: با گذشت نزدیک به 40ساعت از جستجوی کودک غرق شده خلخالی، تاکنون جسد این کودک پیدا نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام غیبی شامگاه دوشنبه در بازدید از عملیات امداد و نجات کشف جسد کودک غرق شده در رودخانه هروچای خلخال به خبرنگار مهر گفت: به دلیل سرعت جریان آب و همچنین طولانی بودن مسیر رودخانه هنوز جسد کودک پیدا نشده است.

وی افزود: عمق رودخانه نزدیک به دو متر است و با این وجود سرعت قابل توجه جریان آب موجب شده پیدا کردن جسد کودک به درازا بینجامد و نیروهای امدادی امیدوار هستند که بتوانند جسد کودک را از آب بیرون بکشند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان با اشاره به فاصله ۳۵ کیلومتری خلخال و کوثر یعنی حدفاصل مسیر رودخانه اضافه کرد:به دلیل اینکه جثه این کودک چهارساله کوچک است یافتن جسد وی در طول مسیر عملیات امداد و نجات را سخت‌تر کرده است.

به گفته غیبی ۷۰ نیروی امداد و نجات به همراه دو غواص شهرداری اردبیل، سگ‌های زنده یاب هلال‌احمر، تیم آن ست و تیم واکنش سریع از ساعت ۱۴ روز گذشته عملیات تجسس را آغاز کرده‌اند اما تاکنون فرجامی حاصل نشده است.

وی افزود: با توجه به طولانی بودن زمان جستجو جلسه مدیریت بحران نیز تشکیل شده و در صورتی که جسد کودک تا فردا صبح یافت نشود نیروهای انتظامی و سپاه نیز پای کار خواهند آمد.

غیبی با ابراز تأسف از غرق شدن این کودک که در روز ۱۳ به در و هنگام گردش در رودخانه غرق شده است، متذکر شد: نیروهای امدادی در برف و سرما در حال جستجو هستند اما شدت جریان آب و طول رودخانه موجب شده تاکنون جسد وی پیدا نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار