رئیس کمیسیون آموزش مجلس مطرح کرد:
رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت:باید افراد کم حاشیه و انقلابی به میدان آیند، و حضور مردم پای صندوق رای نمونه ی مردم سالاری دینی بوده که در نشست هفدهم اردبیهشت ماه افرادی که قابلیت نامزدی ریاست جمهوری را داشته، مشخص و با انتخاب پنجاه نفر از افراد کارآمد برای ثبت نام به شورای نگهبان معرفی می شوند.
کد خبر: ۴۰۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 04 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، مهدی زاهدی در جمع خبرنگاران در سالن جلسات دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه، اظهار داشت:جبهه مردمی انقلاب اسلامی «جمنا» نیروی کار آمد و مردمی را به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری معرفی می کند و در صورت تصمیم جبهه من کناره گیری خواهم کرد.

کاندیدای جبهه مردمی انقلاب اسلامی  با اشاره به تایید افراد، از سوی شورای نگهبان گفت: کاندید های  انتخاباتی برای مناظره، تبلیغات و با تشکیل ستاد انتخاباتی در استان ها فعالیت خود را شروع می کنند، تعداد کاندیدها سبب شور و شوق در کشور شده و هر فردی براساس علاقه ی خویش پای صندوق  می آید.

زاهدی افزود: تعداد کاندیدهای انتخاباتی در سیستم کشور ما امری مذموم نیست، و این به معنای شکستن رای دکتر روحانی نبوده، و جریان اصلاح طلب معتقدند که دولت محبوبیت گذشته را ندارد ، چرا که در تحقق وعده های خود در قبال مردم ناکارآمد بوده است.

این مسئول با بیان اینکه رئیس جمهور که در دوره ی قبل ۲۶۰ هزار رای را به دست آورد که و به دلیل ناکارآمدی اش این میزان در انتخابات دوازدهم دچار ریزش خواهد شد، خاطرنشان کرد: تعداد کاندید ها فرار به جلو بوده که از طیف اطلاح طلب نیز برای نامزدی در انتخابات سال جاری خواهند آمد.

زاهدی اظهار داشت: من به عنوان عضو جبهه ی مردمی انقلاب اسلامی به صراحت اعلام می کنم که در این انتخابات شرکت خواهم کرد و در صورت تصمیم جبهه از نامزدی در انتخابات کناره گیری خواهم کرد هرچند که نظر افراد جبهه چنین نیست.

وی گفت:در حوزه ی سلامت و پزشکی دولت هزینه های سنگینی به ملت تحمیل کرد در حالی که می توانست این هزینه  را در بخش پیشگیری اختصاص داده و در  زمینه ی اشتغال جوانان اقدامات مفیدی را انجام می داد و اکنون در جبهه اصلاحات اختلافات جدی وجود داشته که معتقد به ناکار آمدی دولت در عمل به وعده هایش است. 

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قبول داریم که جوان ما نیاز به مسکن ارزان قیمت دارد، گفت:  من با نظر وزیر راه و شهرسازی که آن را « مزخرف» خوانده مخالفم با الگو قرار دادن  هویت اسلامی - ایرانی در انبوه سازی، نواقص مسکن مهر را رفع می کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار