کاهش دستمزد به جای افزایش در سال جدید؛
تابناک: شماری از رانندگان نفتکش در اصفهان از اینکه تحت نظر بخش خصوصی کار کنند معترض شدند.
کد خبر: ۴۰۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 05 April 2017
به گزارش تابناک اصفهان، جمعی از رانندگان سوخت رسان اصفهان در اعتراض به طرح برندینگ و کاهش ۵۰ درصدی دستمزدشان اعتصاب کردند.
 
شماری از مالکان و رانندگان خودروهای ویژه حمل و نقل فرآورده های نفتی باحضور در محل پالایشگاه اصفهان خواهان تداوم انعقاد قرارداد خود با شرکت پخش فراورده های نفتی و عدم انعقاد قراردادشان با پیمانکاران یا شرکت های دیگر شدند.
 
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اصفهان در این ارتباط گفت: جای نگرانی و دغدغه برای ادامه فعالیت رانندگان خودروهای حامل فراورده‌های نفتی (نفتکش) پالایشگاه اصفهان وجود ندارد و آنها مانند گذشته به کار خود ادامه می دهند.
 
حسین صادقیان مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اصفهان افزود: به دنبال رایزنی و صحبت با رانندگان خودروهای حامل فراورده های نفتی(نفتکش) پالایشگاه اصفهان، مقرر شد که آنها مانند گذشته به کار خود ادامه دهند.
 
وی گفت: رانندگان نفتکش‌ها خواهان این بودند که قرارداد کاری آنها به طور مستقیم با شرکت پخش فراورده‌های نفتی منعقد شود که این یک مساله داخلی بود و آنها پس از گفتگو و توجیه شدن در این زمینه، فعالیت خود را ادامه دادند و به بارگیری پرداختند.
 
صادقیان بیان داشت: حدود 2 هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین، فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان را در این استان و استان های همجوار توزیع می کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار