استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با اشاره به امنیت مطلوبی که در استان در ایام تعطیلات نوروز حاکم بود،گفت: رابطه خوبی بین پلیس و مردم ایجاد شده است.
کد خبر: ۴۰۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷ 05 April 2017
به گزارش تابناک ایلام؛مهندس محمدرضا مروارید در دیدار با فرماندهان و مسئولان ارشد نیروی انتظامی استان اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی در ایام نوروز آرامش مردم را بر آسایش خود ترجیح دادند و توانستند با تلاش شبانه روزی امنیتی قابل قبول را در جای جای استان فراهم نمایند.

وی با قدردانی از تلاش پلیس استان در تامین امنیت تفرجگاه ها و ساماندهی ترافیک جاده ها گفت: رضایتمندی  بالایی از نیروی انتظامی در بین مردم ایجاد شده و روز به روز این رضایتمندی در حال افزایش است.
 
استاندار ایلام با اشاره به اینکه رابطه خوبی بین مردم و نیروی انتظامی وجود دارد گفت: امسال در ایام تعطیلات نوروز بیش از ۴۰۵ هزار نفر از استان بازدید بعمل آوردند که در مجموع خدمات مناسبی ازسوی دستگاههای خدماتی به ویژه نیروی انتظامی دریافت کردند.

وی در ادامه به موضوع انتخابات پیش‌رو پرداخت و گفت: بار اصلی تامین امنیت انتخابات بر دوش نیروی انتظامی است.
 
مهندس مروارید در پایان  به شعار امسال مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: پس از نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید به صورت کاملاً محسوس جنب جوش و حرکت‌های خوبی در بین مردم و مسئولان برای تحقق این سوال انجام گرفته است.

در ادامه این نشست سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام طی سخنانی گزارشی کامل و مبسوط از فعالیتها و عملکرد انتظامی استان در تعطیلات نوروز ارائه کرد./ف
برچسب ها: تابناک ایلام ، پلیس ، مردم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار