دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: از ۲۴ تا ۲۶ فروردین سال جاری 23 نفر از نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در شهرستان نور گردهم می‌آیند.
کد خبر: ۴۰۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷ 06 April 2017

 ایسنا، علی اسماعیلی در نخستین جلسه شورای اداری مازندران در سالن استانداری مازندران، اظهار داشت: دو جلسه؛ یکی با عنوان بررسی مشکلات بنگاه‌های اقتصادی با هدف ارائه راهکار مناسب برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و دیگری جلسه با ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به این‌که «کمیسیون اقتصادی مجلس آماده همکاری با استاندار، معاونان و مدیران استانی مازندران است»، افزود: با توجه به برگزاری همایش اقتصادمقاومتی در روز ۲۶ فروردین سال جاری از تمامی بنگاه‌های اقتصادی برای حضور و طرح مشکلات دعوت می‌شود.

وی با بیان این‌که «مجمع نمایندگان استان مازندران پیشنهاد جلسه‌ای با رئیس‌جمهور را دارد»، گفت: لازم است از ظرفیت رئیس دولت برای دریافت مطالبات استان استفاده شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مشکلات زیرساختی مازندران بزرگترین معضل است و با توجه به جمعیت بیش از ۳ میلیون نفر، استان هر ساله پذیرای مسافرانی به اندازه ۳ برابر جمعیت خود هستیم از این رو باید زیرساخت های لازم در مازندران فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار