مدیرکل راه آهن جنوب شرق کشور مستقر در زاهدان گفت: دستگاه سطح سنج دیجیتالی سوخت به منظور جلوگیری از هدر رفت سوخت برای نخستین بار بر روی مخازن ایستگاه راه آهن زاهدان نصب شده است.
کد خبر: ۴۰۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 09 April 2017
مجید ارجونی گفت مهم ترین ویژگی نصب دستگاه سطح سنج دیجیتالی سوخت جلوگیری از هدر رفت سوخت و کنترل لحظه ای میزان موجودی مخازن است.
وی افزود: نمایش لحظه ای حجم مخازن، دمای مخازن، ارتفاع فرآورده و میزان آب موجود در مخازن از جمله قابلیت های کلی این دستگاه به شمار می آید.
وی اطلاع از وضعیت موجودی با ارسال یک پیام خالی به سامانه نصب شده، اطلاع به صورت پیامک و هشدار آژیر در انبار در صورت بالا رفتن یا پایین آمدن بیش از حد سطح مخازن را از دیگر کارکردهای دستگاه سطح سنج عنوان کرد.
وی اضافه کرد: گزارش کامل و دقیق دمای مخزن، میزان آب مخزن، حجم مخزن و قابلیت پرینت گرفتن در صورت نیاز، وجود قفل امنیتی به صورت USB، ارسال پیامک به 4 شماره تعیین شده توسط کاربر و ارسال پیامک در زمان های مشخص شده بر روی این دستگاه تعریف شده است.
مدیرکل راه آهن جنوب شرق کشور گفت: همچنین امکان قطع کردن شیرهای برقی مخازن در مواقعی که حجم مخازن بیش از حد پایین باشد برای این دستگاه وجود دارد.
به گزارش ایرنا راه آهن جنوب شرق کشور با مسیر ریلی زاهدان - تهران به طول هزار و 600 کیلومتر در سال 1390 به بهره برداری رسید.
2 شرکت جوپار و رجاء کار جابجایی مسافران را در حوزه جنوب شرق کشور برعهده دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار