برای سال آتی صورت گرفت/
تابناک: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: در بودجه سال آتی شهرداری اصفهان 80 میلیارد تومان برای خرید اتوبوس‌های دو‌کابین پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۴۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱ 20 January 2015

به گزارش تابناک، سید عباس روحانی در گفت و گو با فارس با اشاره به اینکه در بودجه سال آتی شهرداری اصفهان 100 میلیارد تومان برای خرید 100 دستگاه اتوبوس دو‌کابین و 40 دستگاه اتوبوس تک‌کابین پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: هزینه خرید اتوبوس‌های دو‌کابین 80 میلیارد تومان و هزینه خرید اتوبوس‌های تک‌کابین نیز 16 میلیارد تومان می‌شود.

وی به فعالیت اتوبوس‌های دو‌کابین در خط یک BRT اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر 44 اتوبوس دو‌کابین و حدود 90 دستگاه اتوبوس تک‌کابین در این خط فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه زمانی که به دنبال تکمیل فاز دوم خط یک BRTبودیم، در بحران تحریم‌ها و افزایش قیمت دلار قرار داشتیم، تصریح کرد: در این زمان امکان خرید اتوبوس از خارج از کشور وجود نداشت و در کشور نیز اتوبوس دو‌کابین تولید نمی‌شد.

وی با تاکید بر اینکه برای تأمین اتوبوس‌های موجود در خط یک BRTاصفهان به اجبار اتوبوس‌های تک‌کابین چپ‌در را سفارش دادیم، اضافه کرد: چرا که وضعیت خرید اتوبوس‌های دو‌کابین یا تولید این اتوبوس‌ها در کشور مشخص نبود.

روحانی با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط تغییر کرده است و هم امکان تولید اتوبوس‌های دو‌کابین در کشور فراهم شده و هم امکان خرید این اتوبوس‌ها از خارج از کشور وجود دارد، تاکید کرد: هزینه خرید هر دستگاه اتوبوس دو‌کابین حدود 800 میلیون تومان و هزینه خرید هر دستگاه اتوبوس تک‌کابین نیز 400 میلیون تومان برآورد می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار