رئیس اداره برق گچساران : در صورت وصول مطالبات علاوه بر افزایش توان شرکت توزیع نیروی برق در ارائه خدمات پس از فروش،تامین روشنایی معابر و سرعت در خدمات رسانی،سبب کاهش تعداد خاموشی ها نیز می شود.
کد خبر: ۴۰۵۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 10 April 2017
رئیس اداره برق گچساران گفت: اداره برق شهرستان 17 میلیارد و مطالبه 17 میلیارد ریالی شرکت برق گچساران792 میلیون ریال از مشترکان بابت مصرف برق طلبکار است.
علی روانگرد با بیان اینکه از این مقدار یک میلیارد و 104 میلیون ریال مربوط به دستگاه های دولتی گچساران است افزود: بدهی مشترکان در بخش خانگی نیز 16 میلیارد و 688 میلیون ریال است.
وی از مشترکان خواست با پرداخت مطالبات،شرکت توزیع نیروی برق را در اجرای طرح های برق رسانی و تقویت شبکه ها همراهی کنند.
رئیس اداره برق گچساران ادامه داد: روزانه بطور میانگین برق بیش از 35 مشترک در شهرستان قطع می شود.
وی گفت: در صورت وصول مطالبات علاوه بر افزایش توان شرکت توزیع نیروی برق در ارائه خدمات پس از فروش،تامین روشنایی معابر و سرعت در خدمات رسانی،سبب کاهش تعداد خاموشی ها نیز می شود.
روانگرد با بیان اینکه هم اکنون طول خطوط فشار متوسط در این شهرستان 687 هزار کیلومتر و فشار ضعیف 55 هزار کیلومتر است افزود: 30 درصد از خطوط و شبکه های توزیع و انتقال برق گچساران فرسوده است که عمری بیشتر از 20 سال دارند.
روانگرد اعتبار مورد نیاز برای اصلاح و بازسازی این خطوط را 150 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: 45 هزار مشترک برق در گچساران و روستاهای بخش مرکزی این شهرستان وجود دارد که 70 درصد مشترکان برق این شهرستان معادل 32 هزار مشترک در بخش شهری و مابقی در روستاها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار