معاون سیاسی امنیتی استاندارسمنان:
معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی و دولتی می بایست با ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت فتح خرمشهر در شهرستان های هشت گانه استان همراه باشند.
کد خبر: ۴۰۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳ 10 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمود قنبری پیش از ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم سوم خرداد استان سمنان در استانداری ضمن اشاره به ضرورت برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم همزمان با سراسر کشور در چهار روز و در هشت شهرستان استان، ابراز داشت: تمام زیر ساخت ها برای برگزاری باشکوه بزرگداشت روز حماسه ساز سوم خرداد مهیا است.

محمود قنبری - کراپ‌شده

وی افزود: سوم خرداد پیروزی بزرگی نصیب ملت ایران شدکه تا روزی که زنده هستیم برای تداوم انقلاب نباید از آن غافل باشیم لذا باید در سالگرد این حماسه بزرگ، ترویج فرهنگ شهادت را از یاد نبریم.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه این استان باید در برگزاری مراسم بزرگداشت سوم خرداد انسجام و وحدت را به نمایش گذارد، ابراز داشت: این مهمدر روز جمعه باید یک همایش ملی باشد و همه دستگاهها و مدیران و کارمندان دولت در نماز جمعه که نشان وحدت اسلامی است حضور داشته باشند چرا که ما معتقد هستیم جشن پیروزی باید مردم محور باشد.

قنبری با بیان اینکه سوم خرداد، روز مقاومت و پیروزی و حضور مردم در یک وحدت مثال زدنی بود، گفت: باید این فرهنگ در بین جوانان منتشر شود.

وی با بیان اینکه برنامه کاروان حماسه فتح خرمشهر با کمک اصناف برای تجلی یاد و خاطره دفاع مقدس در سطح استان سمنان برنامه ریزی خواهد شد، افزود: گرامی داشت سوم خرداد و فتح خرمشهر بهترین نامگذاری است که باید در همایش ها مورد تاکید قرار گیرد و زنده نگه داشته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در پایان گفت: فرمانداران باید ستاد شهرستانی بزرگداشت سوم فتح خرمشهر را تشکیل دهند تا بتوانند با همراهی مردم در برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم روز سوم خرداد همراه باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار