فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: معتادان متجاهر و افراد کارتن خواب سطح شهر کرمانشاه به منظور ایجاد امنیت برای شهروندان و کاهش سرقت جمع آوری می شوند.
کد خبر: ۴۰۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 12 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "رضا شیرزادی" ، اظهار کرد: طرح جمع آوری معتادان متجاهر به صورت مداوم در انتظامی شهرستان کرمانشاه اجرا خواهد شد.
وی توضیح داد: معتادان جمع آوری شده توسط ماموران انتظامی، به کمپ های ترک اعتیاد در سطح حوزه سپرده می شوند، تا پس از بهبود به آغوش جامعه و خانواده باز گردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه اکثر سرقت های خرد سطح شهر توسط معتادان متجاهر انجام می شود، گفت: جمع آوری این افراد تاثیر بسیاری در کاهش آمار سرقت دارد.

سرهنگ شیرزادی ادامه داد: علاوه بر معتادان متجاهر، افراد کارتن خواب و بی خانمان نیز از سطح شهر جمع آوری و با کمک سایر سازمان های متولی و همسو در گرمخانه ها اسکان داده خواهند شد.

وی یادآور شد: زمستان سال 95 تمامی افراد بیخانمان سطح شهر کرمانشاه توسط ماموران انتظامی جمع آوری و در گرم خانه ها ساماندهی شدند، تا شب های سرد زمستانی را کسی در خیابان سپری نکند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تاکید کرد: به گشت های یگان امداد، مرکز فوریت های پلیسی 110 و کلانتری های سطح شهرستان کرمانشاه ماموریت داده شده که در صورت مشاهده معتادان متجاهر نسبت به دستگیری آنان اقدام کنند.

سرهنگ شیرزادی مبارزه با سوداگران مرگ را یکی از اولویت های اصلی انتظامی شهرستان کرمانشاه دانست و تصریح کرد: پلیس با جدید هرچه بیشتر با عرضه کنندگان مواد مخدر برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه تمامی دستگاه ها باید در زمینه ریشه کن کردن اعتیاد اقدام کنند، گفت: مهمترین راهکار برای مبارزه با مواد مخدر کاهش تقاضای آن به وسیله آموزش و فرهنگ سازی است.

سرهنگ شیرزادی خانواده ها را مهمترین پایگاه برای مبارزه با اعتیاد دانست و اظهارداشت: باید به خوبی جوانان و نوجوانان را با مضررات مواد مخدر آشنا کنیم تا از گرایش آنان به این بلای خانمان سوز جلوگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار