نگاهی به دیدار هفته 27/پیش بازی پدیده - تراکتور
تیم های تراکتورسازی و پدیده فردا در مشهد به مصاف هم خواهند رفت.
کد خبر: ۴۰۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 13 April 2017
تراکتورسازی در حالی فردا در ورزشگاه ثامن مشهد رودرروی پدیده قرار خواهد گرفت که هیچ شانسی برای قهرمانی ندارد و این می تواند روی عملکرد بازیکنان تاثیر منفی زیادی داشته باشد و از سوی دیگر نیز، حواشی چند روز گذشته و اتفاقات بازی با صبا، تمرکز این تیم را به حد بسیار زیادی برهم زده است.
شایعات مختلفی پیرامون این محبوب ترین تیم شمالغرب کشور نقل محافل بوده است که هر کدام در جای خود می تواند مهم و تاثیرگذار باشد.
از کناره گیری قلعه نویی از فوتبال (بخاطر قسمی که خورده بود!) و بستن قرارداد با تیم پیکان (!) تا قرارداد سعید آقایی با قرمزهای پایتخت و یا امیدواری هواداران به کسر 8امتیاز از پرسپولیس و معرفی سرمربی جدید تیم، پیش از پایان فصل و همه و همه نشان از حواشی پر رنگی است که در انتهای فصل گریبان سرخ های آذربایجان را گرفته است.
تراکتور در نیم فصل دوم و با از دست دادن سروش رفیعی تبدیل به تیمی بی آزار و معمولی شده که بیشتر به خاطر سابقه حضور پرشور طرفدارانش در فصل های گذشته مورد توجه بوده است وگرنه در نیم فصل دوم هیچ نشانی از یک تیم مدعی و مطرح به همراه نداشته است و این می تواند با آسیب شناسی، به حل مشکلات تیم در فصل آینده کمک کند. چراکه این فصل برای تراکتور به پایان رسیده و قهرمانی از کف رفته است. (هرچند قهرمانی محتمل در جام حذفی می تواند کمی تسکین بخش باشد و قلب های میلیون ها هوادار این تیم را شاد کند).
پدیده ولی ماجرایی کاملا معکوس را دنبال می کند.
شاگردان مهاجری با پشتوانه 5پیروزی متوالی (برابر تیم های صنعت نفت، گسترش، پیکان، صبا و ماشین سازی) به مصاف تراکتوری خواهند رفت که شاید از نظر روحی و روانی بهم ریخته باشد.
مشهد و پدیده همیشه برای تراکتور یادآور روزهای تلخی بوده است و هفته بیست و هفتم شاهد یک دیدار دیگر بین این دو تیم خواهد بود. دیداری که می تواند نقش مهمی در سه هفته پایانی داشته باشد.
آیا تراکتور می تواند نوار پیروزی های پدیده را قطع کند؟
آیا پدیده بازهم تراکتور را به رده های پایین تر هدایت خواهد کرد؟
نتیجه گیری تیم تراکتور در نیم فصل دوم به گونه ای بوده که هواداران در هر دیدار تا مرز سکته پیش می روند و ترس و اضطراب را تجربه می کنند، اضطرابی که در فصول گذشته فقط در هفته های پایانی و برای کسب عنوان قهرمانی مزمزه می کردند ولی در این فصل هر هفته شاهد ضربان تند قلب هایی هستیم که به عشق این تیم پرطرفدار می تپد و مایوسانه آرام می گیرد!
حق این طرفداران بیش از اینهاست و باید طرحی نو درانداخت و سکوها را بیش از این دچار ترس و واهمه از عاقبت تیم نکرد.
فردا تراکتور در مقابل تیمی صف آرایی می کند که به "گربه سیاه" این تیم معروف شده است و باید بازیکنان این تیم با غیرت، همت و اراده ای ستودنی خاطره تلخ قم را به فراموشی بسپارند و نشان دهند که با قلب شان برای این تیم بازی می کنند!
آیا مشهد می تواند ایستگاهی برای فراموشی باخت تلخ قم باشد؟ امید که چنین باشد.
عادل جعفرموحد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :