تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف صبا رفت که این دیدار با برد دو بر یک استقلال به پایان رسید.
کد خبر: ۴۰۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹ 15 April 2017
تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف صبا رفت که این دیدار با برد دو بر یک استقلال به پایان رسید.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ برای استقلال دراین دیداررحمتی،پادوانی،رابسون،مگویان،حیدری،نورافکن،ابراهیمی،اسماعیلی،برزای،انصاری و کاوه رضایی در ترکیب ثابت قرار گرفتند.
 
نیمه اول ودر دقیقه 5 ضربه اسماعیلی از کناردروازه صبا به بیرون رفت. دقیقه 18 برخورد توپ با دست عمران زاده باعث اعلام شدن ضربه پنالتی شد که این ضربه را امید ابراهیمی وارد دروازه صبا شد تا استقلالی ها از حریف پیش افتند.دقیقه23 هواداران وفادار استقلال یاد و خاطره منصور پورحیدری را زنده نگه دااشتند.دقیقه 28 ضربه کیوان امرایی وارد دروازه استقلال شد تا بازی مساوی شود.دقیقه35 ارسال حسن زاده دراختیار رحمتی قرار گرفت.دقیقه 38 ضربات خطرناک بازیکنان استقلال توسط دروازه بان ومدافعان صبا دور شد تا بازی همچنان با تساوی دنبال شود.دقیقه 41 ضربه جابر انصاری از کناردوازه صبا راهی بیرون شددقیقه43 ضربه جهانبخش توسط مدافع حریف دور شد. تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.
 
نیمه دوم ودر دقیقه 54 ضربه کرنر حسن زاده با مشت رحمتی دور شد.دقیقه 60 ضربه سر برزای از کناردروازه صبا به بیرون رفت.دقیقه 62 حنیف عمران زاده با دریافت دومین کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد.دقیقه63 پرتاب رضایی در دستان فروزان قرار گرفت.دقیقه 64 ضربه سر برزای توسط میرهانی هاشمی از روی خط برگردانده  شد.دقیقه68 سانتر مگویان به کرنر رفت.درادامه ضربه سر برزای از کناردروازه به بیرون رفت.دقیقه80 ارسال ابراهیمی ر اختیار فروزان قرار گرفت.دقیقه 81 ضربه سر خطرناک رضایی از کناردروازه صبا به بیرون رفت.دقیقه 86 ضربه عنایتی دراختیار رحمتی قرار گرفت.دقیقه 88 ضربه امید ابراهیمی وارد دروازه صبا شد. تا بازی با برد استقلال به پایان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار