کد خبر: ۴۰۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳ 15 April 2017
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار از افزایش پروازهای چابهار در اردیبهشت ماه تا ورود تور 35نفره گردشگران اروپایی به چابهار در آینده ای نزدیک خبر داد. 

به گزارش ایسنا عبدالرحیم کردی درجلسه ای مشترک با 45نفر از مدیران آژانس های گردشگری فعال درکشور که برای ایفا نقش در صنعت گردشگردی چابهار به سرپرستی شرکت سفرهای علا الدین به این بندر آمده بودند اظهار داشت: هزینه های سفر ومقیاس اقتصادی دو مولفه مهم در صنعت گردشگری است. 

وی افزود: زمانی این دو مولفه در چابهار صرفه اقتصادی پیدا می کند که شرکت های گردشگری فعال در بازار چابهار با یک دیگر همکاری کرده وبه هم خدمات دهند. 

کردی با بیان اینکه در نوروز96 روزانه 50تا70نفر درقالب تورهای چابهار گردی از تهران به چابهار آمده اند تصریح کرد:این گردشگران درقالب تورهای سه روزه از 200جاذبه چابهار واطراف آن بازدید کرده اند. 

وی با اشاره به افزایش پرواز های فرودگاه کنارک ورایزنی ها برای بیس کردن یک هواپیما در چابهار خاطرنشان کرد:تا یک ماه آینده تعداد پروازهای تهران-چابهار افزایش می یابد و پرواز شیراز-چابهار هم راه اندازی می شود. 

مدیر شرکت گردشگری آراش کمانگیر که گردشگران ایتالیایی و فرانسوی به ایران می آورد نیز در این جلسه با اشاره به جاذبه های بکر چابهار از تور چابهار گردی 35نفره گردشگران اروپایی در آینده نزدیک خبرداد. 

یکی از مدیران وب سایت علی بابا که بزرگترین سایت بلیط فروشی هواپیما درکشور است نیز با اشاره به سرمایه گذاری این وب سایت بر هتل ها و تورهای چابهار گفت: این وب سایت چابهار را در رده 10مقصد گردشگری اول در گوگل می آورد. 

سایر مدیران نیز ضمن استقبال از جاذبه های چابهار، پیشنهاداتی برای رونق گردشگری در این بندر ارائه کردند که تمرکز برآوردن تورهای خارجی،شناساندن راه های زمینی برای سفر زمینی به چابهار،تبلیغات جاذبه های چابهار برروی بیلبوردهای شهر تهران و ساماندهی ترمینال فرودگاه کنارک از جمله مهم ترین خواسته های آنان بود. 

مدیرعامل شرکت سفرهای علا الدین که سرپرستی این گروه 45نفره را به عهده داشت گفت: این شرکت در ابتدای تاسیس خود در آذرماه سال جاری تاکنون بیش از 700نفر را درقالب تور به چابهار آورده است. 

امیرحسین جعفری با اشاره به راه اندازی خط مستقیم دریایی چابهار-مسقط خاطرنشان کرد: به زودی تورهای دریایی در این مسیر در دستور کار علا الدین قرار می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار