فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف انبار بزرگ کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان اسلامشهر خبر داد.
کد خبر: ۴۰۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 16 April 2017
سردار محسن خانچرلی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در جریان اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوعه توسط ماموران پلیس غرب استان تهران، اخبار و اطلاعاتی از تخلیه مقادیری قابل توجهی قطعات کامپیوتر و یک دستگاه خودرو گران قیمت در انباری در « شمس آباد» از توابع شهرستان اسلامشهر به پلیس رسید.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اضافه کرد: بررسی موضوع انبار قاچاق در دستور کار واحدهای مختلف پلیس قرار گرفت و کار تخصصی در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسائی محل دپوی قطعات کامپیوتر در شهرستان اسلامشهر شده و با هماهنگی مقام قضائی وارد انبار شده و در بازرسی از محل تعداد ۵۰۰ هزار انواع قطعات کامپیوتر و یک دستگاه خودرو گران قیمت قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اقلام مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند،خاطرنشان کرد:در این عملیات پلیس یک نفر قاچاقچی دستگیر و انبار مورد نظر پلمب و متهم  پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

بالاترین مقام انتظامی غرب استان تهران با اشاره به هوشیاری پلیس در مبارزه با کالای قاچاق، افزود: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک، آن را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار