امام جمعه نهاوند حلال همه مشکلات را در گرو وحدت در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری هر صدای مخالفی که از حنجره‌ای به قصد تفرقه بیرون بیاید خدمت به دشمنان است.
کد خبر: ۴۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵ 30 May 2015

امام جمعه نهاوند بصیرت و ولایت‌مداری را دو رکن اصلی رشد سیاسی دانست و گفت: مردم بصیر ایران اسلامی همواره ولایت‌مدار بود‌ه‌اند و در این مسیر در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن همواره با قدرت و صلابت ایستاده‌اند.

به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در گفتمان «انقلاب اسلامی، فرصت‌ها و تهدید‌ها» با عنوان «بصیرت و ولایت‌» به وضعیت کنونی جهان اشاره کرد و اظهار کرد: امروز داعش بلای جان اسلام و مسلمین شده است و فقط قصد ارائه چهره خشن از اسلام به جهانیان را دارد.

وی با بیان اینکه توحید اصل و اساس وحدت و قرآن و عترت عامل این وحدت است، گفت: داعش به قصد برهم‌زدن محور وحدت وارد عرصه شده است و برخی از کشورهای اسلامی را به جان یکدیگر انداخته است.

امام جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه باید مراقب دسیسه‌های دشمنان بود، داعش را دست‌پرورده انگلیس و آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: باید با بصیرت و ولایت‌مداری، دشمن‌شناس بود.

مغیثی حلال همه مشکلات را در گرو وحدت در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری هر صدای مخالفی که از حنجره‌ای به قصد تفرقه بیرون بیاید خدمت به دشمنان است.

وی بصیرت و ولایت‌مداری را دو رکن اصلی رشد سیاسی دانست و افزود: خوشبختانه مردم بصیر ایران اسلامی همواره ولایت‌مدار بود‌ه‌اند و در این مسیر در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن همواره با قدرت و صلابت ایستاده‌اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار