مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: طرح جامع محرومیت زدایی بر اساس شاخص‌های وزارت کشور در شهرستان ثلاث باباجانی به صورت پایلوت اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۰۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 18 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، همایش پایگاه های سلامت اجتماعی با موضوع معرفی و ترویج فعالیت های توسعه محلی و مشارکت های شهروندی و تشویق گروه های همیار با حضور کارشناسان کشوری و استانی منطقه ۳ کشور در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار شد.

دکتر امید قادری، مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت:  در بحث آسیب های اجتماعی مشکلاتی در کشور و استان ما وجود دارد که مقابله با آن نیازمند داشتن یک برنامه منسجم است.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: مقام معظم رهبری در زمینه موضوع آسیب اجتماعی در کشور دغدغه دارند و شخصا خودشان مباحث مربوطه را پیگیری می کنند.

به گفته قادری، تشکیل شورای اجتماعی کشور و تحول در کارگروه های اجتماعی استانی از جمله اقدامات اساسی برای مقابله با آسیب اجتماعی است.

وی اضافه کرد: در استان ما با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر اعتیاد سیر نزولی داشته و این امر نشان از اراده و عزم مسئولین مرتبط و استانداری بوده است.

این مسئول با بیان اینکه در تقسیم کار ملی اعتبارات خوبی به سازمان بهزیستی در چارچوب دستورالعمل ها داده شده است، گفت: محرومیت زدایی بر اساس شاخص های وزارت کشور از جمله اقدامات سازنده است که مقرر شده ۳۰ شهرستان در کشور مورد توجه باشند که در استان ما شهرستان ثلاث باباجانی برنامه ریزی شده که طرح جامع محرومیت زدایی در آن 
اجرایی شود.

وی با اشاره به وظایف مهم و تأثیرگذار پایگاه های سلامت اجتماعی، گفت: پایگاه اجتماعی به صورت مردمی شکل گرفته اند و همه صاحب نظران بر این عقیده هستند که حضور مردم در 
کارها نتیجه کار را رضایت بخش می کند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین از ایجاد چند پایگاه سلامت اجتماعی با رویکرد پیشگیری از اعتیاد به صورت محله محور خبر داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار