علی صفدری در گفتگو با تابناک:
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه گفت: فیلم * ماجرای نیمروز * باحضور دانش آموزان دختر عضو انجمن وکارکنان مدرسه وخانواده هایشان ساخته ی محمد حسین مهدوی در سینما آزادی به نمایش در آمد.
کد خبر: ۴۱۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 19 April 2017
علی صفدری امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: قبل از اکران فیلم رضا کریمی به توضیحاتی در باره فیلم وقایع دهه ی شصت پرداخت، که فیلم ماجرای نیمروز برای دانش آموزان دختر  عضو انجمن  برخی از مدیران، معاونان پرورشی به همراه خانواده هایشان در روز پدر در محل سینما آزادی،به صورت اختصاصی اکران شد.

وی با بیان اینکه فیلم ماجرای نیمروز فیلمی به کارگردانی محمدحسن مهدویان و نویسندگی محمد حسین مهدویان و ابراهیم امینی و تهیه کنندگی محمود رضوی در سال ۹۵ است، افزود: این فیلم وقایع دوران ریاست جمهوری بنی صدر و ترورهای سال ۶۰ را به نمایش می گذارد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی اظهارداشت: فیلم ماجرای نیمروز  در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره و برنده بهترین فیلم از نگاه ملی و نگاه تماشاگران شد. 

صفدری به توضیحاتی در خصوص اهداف و برنامه های اتحادیه برای دانش آموزان، خانواده ها و مدیران و معاونین مدارس  پرداخت و گفت: از دیگر برنامه های که در کنار اکران این فیلم اجرا و برگزار شد اقامه نماز ظهر و عصر و اجرای گروه سرود آموزشگاه دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا بود.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار