به تازگی ابعاد جدیدی از پنالتی جنجالی مهدی طارمی در اردوی پرسپولیس باز شده است.
کد خبر: ۴۱۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱ 19 April 2017

به گزارش تابناک : یکی از عجیب ترین کارهای مهدی طارمی در طول دوران فوتبالش، چیپ زدن پنالتی به تیم الریان در جام باشگاه های آسیا بود. آن هم در حالی که نتیجه بازی صفر-صفر بود و گل شدن آن پنالتی می توانست ضامن صعود پرسپولیس به مرحله بعد این مسابقات باشد. خراب شدن آن پنالتی موجی از خشم و غضب هواداران پرسپولیس نسبت به طارمی را ایجاد کرد. گرچه در مسابقه بعدی پرسپولیس طارمی پشت ضربه پنالتی ایستاد و آن را گل کرد تا هم به صدر جدول گلزنان لیگ برتر بازگردد و هم دل هواداران را به دست آورد و رفته رفته آن پنالتی چیپ (بخوانید چیپ لعنتی) به دست فراموشی سپرده شود، اما پخش یک آیتم طنزگونه به مناسبت قهرمانی پرسپولیس در برنامه نود با حضور 5 بازیکن این تیم، باعث شد تا بار دیگر پرونده این پنالتی باز شود.


بازیکنان پرسپولیس در آن آیتم در خصوص آن پنالتی صحبت کردند. در گفتگوهای طرح شده بین بازیکنان پرسپولیس مشخص شد که گویا مسلمان به ماهینی می گوید: «من می دانم طارمی می خواهد چیپ بزند». ماهینی اما می گوید: «فکر نمی کنم چیپ بزند چون برانکو حسابی عصبانی می شود».


همین دیالوگ کوتاه مشخص می کند که گویا مسلمان از قبل خبر داشته که طارمی قرار است این پنالتی را چیپ بزند. نه تنها خبر داشته، بلکه حتی چیپ زدن پنالتی و شادی بعد از گل را هم این دو با یکدیگر هماهنگ کرده بودند.


باز شدن این موضوع باعث شد که حالا و در آستانه دیدار آسیایی پرسپولیس مقابل الهلال، بار دیگر پرونده این پنالتی و حاشیه های مربوط به آن باز شده و حتی برانکو هم در این مورد ورود کند.

 



منبع : هوادار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار