وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات :
وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: کشور درسالهای گذشته مشکل مالی داشته و دولت در ابتدا با توجه به سیاستی که در پیش گرفت توجه به مناطق مرزی، و روستاهای دور افتاده بود و تلاش کرد با وجود همه ی محدودیت ها این سیاست را در پیش گیرد و این شروعی است که باید ادامه یابد.
کد خبر: ۴۱۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 20 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک محمود واعظی در شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی افزود:۱۴ هزار از روستاهای کشور گازرسانی می شود که تاکنون ۹ هزار روستا گاز رسانی شده است و در ارتباط با انتقال آب و‌به همین گونه عمل کرده است، و نگاه افراد تحصیل کرده به پیشرفت مکان زندگی خود است مسئله سلامت و طرح تحول سلامت که هزینه بر بوده که بیشترین هزینه درمان را دولت پرداخت کرده است.

و در بخش کشاورزی نیز. برخی از اقدامات اجر ایی و برخی دیگر به دلیل تحریم عملیاتی نشد.و سیاست دیگر دولت توجه به محرومان تحت پوشش کمیته امداد خمینی و بهزیستی هستند که مستمرات آنان  افزایش یافت که در اسفندماه به تصویب رسیده است ماباید به دنبال ایجاد اشتغال باشیم که با توجه به تورمی که وجود دارد آمار بیکاری رقم خوبی نیست اما وقتی شغل ایجاد شود دغدغه تورم دیگر معنا ندارد.

و در سال های گذشته به دلیل رشد جمعیت دولت ها مشکل گسترش مدا رس رابرای تحصیل دانش آموزان داشته که دانشگاه آزاد وپیام نور...با پذیرش آنان که اکنون این افراد مشغول به کار هستند.و در سال ۹۵ یک میلیون و۲۰۰ هزار نفر وارد بازار کارشدند.

اکنون با برداشتن تحریم ها فروش نفت در اختیار دولت بوده که احساس می کنیم اقتصاد در مسیر اصلی خودیش قرار گرفته است و حجم تولید گندم بالا رفته است که در این زمینه خودکفا شده ایم که ۱۵ هزار میلیاردتومان گندم از کشاورزان خریده ایم.

مسئله اشتغال و معیشت مردم به حق است دولت برای اقشار ضعیف باید فکری جدی داشته باشدو این وعده یک شبه محقق نمی شود زیر ساخت ارتباطات استان کرمانشاه ضعیف است که باید بیشتر در این زمینه کارشود و پهنای شبکه در سنقر چهار برابر شدو به شانزده روستا در شهرستان سنقر اینترنت داده شده که ۲۲ میلیارد تومان در ابتدای دولت برای شهرستان سنقر سرمایه گذاری شده که قول می دهیم تا پایان دولت  هشت میلیارد دیگر در شهرستان سنقر هزینه کنیم.

و پوشش شبکه ی اینترنت به خانه  های بهداشتی که به شبکه اینترنت متصل. لیست آن روستاها را لیست گرفته و به شیکه متصل کنیم همچنین فیبر نوری شهرک فرهنگیان مشکل اش پیگبری و حل شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار