امام جمعه شهرستان هرسبن گفت:با بارش باران آب شرب گل آلود شده و دچار مشکل می شود که این جزو مشکلات ابتدایی بوده و بارها مسئولان در این باره قول داده اند که این مشکل را رفع کنند اما اقدامی از سوی آنان صورت نگرفته است که این پیگیری ها باید در زندگی مردم ملموس باشد.
کد خبر: ۴۱۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ 20 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ،حجت الاسلام روح الله باقری  در نشست شورای اداری شهرستان هرسین که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد،افزود:اثر خدمت گزاری به مردم شعار امام خمینی و رهبری بوده و هست و حفظ مردم و مسئولان وابسته به مردم است و نتیجه خدمت گزاری این است که از مهاجرت مردم به شهرهای دیگر صفرشود. 

وی خاطر نشان کرد: علت مهاجرت به شهرهای دیگر وجود هفت هزارنفر بیکار در شهرستان است که اگر اقدامی نشود این هفت هزارنفر همراه خانواده مهاجرت خواهند کردو باتوجه به اینکه اشتغال و تولید شعار سال است و دستور رهبری است.

باقری تصریح کرد:هرسین با وجود اینکه دارای کارخانجات بزرگ و کوچک است ولی متاسفانه۶هزارنفر از مردم مهاجرت کردندو براساس تماس شبانه روزی که با من گرفته می شود آمار سرقت در شهرستان بالاست که ناشی از بیکاری است همچنین فروش مواد مخدر، طلاق، نزاع های جمعی در هرسین بالا است .
 
امام جمعه هرسین اظهار داشت:امیدوارم در ماه های باقی مانده دولت و در دولت جدید از اشتغال و تولید حمایت شود و با توجه به خدماتی که مردم هرسین به نظام اسلامی کرده اند اما آنگونه توجه مسئولان که باید مورد رضایت باشد نبوده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار