وزیر امور اقتصادی و دارایی: سال ۹۶ قول می‌دهیم عدد قابل ملاحظه‌تری در اختیار شهرداری‌ها قرار داده شود و منابع باید به سمت استان‌های کم برخوردار هدایت شود و این سیاست در حوزه منابع بودجه‌ای دولت و سیستم بانکی است .
کد خبر: ۴۱۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 21 April 2017
علی طیب‌نیا  وزیر اقتصاد و دارایی در مراسم افتتاح پل جهادگران خرم‌آباد، اظهار کرد: در سال ۹۵ از محل منابعی که سازمان امور مالیاتی وصول می‌کند ۸۷ میلیارد تومان در اختیار شهرداری‌های استان قرار گرفته تا در پروژه‌های شهری استفاده شود . 


وی افزود: سال ۹۶ قول می‌دهیم عدد قابل ملاحظه‌تری در اختیار شهرداری‌ها قرار داده شود و منابع باید به سمت استان‌های کم برخوردار هدایت شود و این سیاست در حوزه منابع بودجه‌ای دولت و سیستم بانکی است . 


وزیر امور  اقتصادی  و داراریی با اشاره به همایش فرصت‌های اقتصادی در لرستان، تصریح کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری با حضور سرمایه‌گذاران بررسی و توفیقات به دست آمده مرور شد. 


طیب‌نیا اضافه کرد: امروز آرامشی در اقتصاد کشور حاصل شده و تعاملات اقتصادی ما در یک چهارچوب معقول قرار گرفته است.


وی بیان کرد: با این همدلی و همراهی در استان بین مقامات شهری و استانی در آینده شاهد پیشرفت‌های خوبی در استان خواهیم بود. 


وزیر امور اقتصادی  و داراریی گفت: پل جهادگران چهارمین پلی است که در شهر خرم‌آباد در طی این دولت ساخته و دومین پلی است که افتتاح می‌شود.


وی بیان کرد: استان لرستان در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی استانی مؤثر بوده با مردمی سلحشور و  غیور که همواره از ارزش‌های اسلامی و مرزهای شرف و عزت این کشور دفاع و حراست کردند و شایسته زندگی بهتری هستند و نظام و دولت بنا دارد از همه فرصت‌ها برای این منظور استفاده کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار