معاون فرماندار سرخه:
معاون فرماندار سرخه با بیان اینکه ۱۱۰ واحد تولیدی در سرخه مشغول به فعالیت هستند، گفت: حمایت از تولید در این شهرستان می تواند افزایش اشتغال زایی را به همراه داشته باشد.
کد خبر: ۴۱۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 23 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد تقی ادهم صبح یکشنبه در جلسه کمیسیون کارگری سرخه در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه یکی از مشکلات حال حاضر کشور کمبود شغل و بیکاری نسل جوان است، ابراز داشت: دولت تمام تلاش خود را برای کاهش بیکاری و افزایش اشتغال و همچنین ارتقاء و رونق اقتصادی به کار گرفته که ما نیز در سرخه به دنبال ارتقای کاری کارگران ۱۱۰واحد تولیدی در بخش های مختلف هستیم.

 افتتاح کارخانه تولید روغن های خوراکی ورامین

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید تمام تلاش خود را برای تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در سرخه به کارگیرند، بیان داشت: در بخش صنعت و معدن در این شهرستان دو هزار و ۷۰۰ نفر مشغول به کار هستندکه حمایت از تولید داخلی و خرید کالای ایرانی می تواند زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای این کارگران را فرآهم آورد.

معاون فرماندار سرخه گفت: رسیدگی و بررسی مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان و برطرف کردن موانع رشد و ارتقاء صنعت و بهبود وضعیت اشتغال و اقتصادیک اولویت است.

ادهم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در نوروز امسال درباره تکیه بر تولیدات داخلی و توسعه اقتصاد و بازار ملی، بیان داشت: دشمنان نظام و انقلاب تا به امروز از دشمنی خود دست برنداشته و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به کشور و نظام دریغ نخواهند کرد که این مهم وظیفه مسئولان اجرایی را برای حفظ و صیانت از نظام سنگین تر می کند لیکن باید تاکید کرد یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین راهکارهای عملی مقابله با آن تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار