سالار شاکر:
سالار شاکر عضو شورای شهر اردبیل به عنوان کاندیدای تصدی مسئولیت شهرداری اردبیل سخنرانی خود را آغاز کرد. وی حضور دو دوره خود در شهرداری اردبیل و سابقه خود در شهرداری سرعین را دلیلی دانست که بر اساس آن احساس کرده است می تواند در خدمت به شهر مفید واقع شود.
کد خبر: ۴۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶ 30 May 2015
سالار شاکر عضو شورای شهر اردبیل به عنوان کاندیدای تصدی مسئولیت شهرداری اردبیل سخنرانی خود را آغاز کرد.
وی حضور دو دوره خود در شهرداری اردبیل و سابقه خود در شهرداری سرعین را دلیلی دانست که بر اساس آن احساس کرده است می تواند در خدمت به شهر مفید واقع شود.
وی شورا باوری را اساس کار یک شهردار عنوان کرد و با بیان اینکه تنها سه ماه از فصل کاری اردبیل باقی مانده است ادامه داد: عمل به برنامه های مصوب شورا در سال 94 که ماهها مورد مطالعه قرار گرفته است اساس برنامه های مرا تشکیل می دهد.
شاکر گفت: اجرای پل غیر همسطح بسیج را ضروری دانست و گفت این طرح ترافیک ورودی شهر را به حداقل می رساند.
تکمیل پل داروپخش ، تاکید بر اجرای طرح جامع شورابیل ، تکمیل طرح های نیمه تمام شهرداری ، تکمیل و بهسازی ساختمان شهرداری منطقه یک ، بهسازی خیابان پیرعبدالملک و ... از جمله طرح هایی است که شاکر اجرای آن را در قالب برنامه شورا از الویت های خود اعلام کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تقویت ارتباط با رسانه ها از طرف شورا و شهرداری را ضروری دانست و گفت: فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را یکی از وظایف اصلی شورا و شهرداری می دانم.
وی ادامه داد: در حوزه شهرداری باید کارگروهی برای بهبود منظر شهری اردبیل تشکیل شود و از کاربری های عمومی به نحو احسن استفاده شود.
وی ترغیب سرمایه گذاران برای نوسازی بافت فرسوده را مهم توصیف کرد و گفت: در حال حاضر بیش از چهار هزار و 600 واحد مسکونی در مناطق مرکزی شهر منتظر اخذ تسهیلات برای نوسازی هستند.
بالا بردن سطح سلامت در حوزه های مختلف، بهبود وضعیت کارگران و دفاع از حقوق آنها در برابر شرکت های پیمانکاری از دیگر برنامه های مورد تاکید شاکر بود.
در مورد عمران شهری هم شاکر گفت: بهسازی آسفالت و تعویض جداول فرسوده در شهر تعطیل ناپذیر است و ایمن سازی محلات از لحاظ مختلف به ویژه از نظر تسریع در امکان خدمترسانی در مواقع ضروری مانند آتش سوزی از موارد مهم مورد توجه من خواهد بود.
شاکر سازمان اتوبوسرانی را از سازمانهای زیان ده دانست و گفت: باید بار راهکارهای قانونی، این سازمان با تاکسیرانی ادغام شود.
شاکر توزیع خدمات ضروری در تمامی مناطق شهر از جمله ایجاد شعبه های بانکی در شهرک ها را از مواردی دانست که موجب کاهش تردد به مناطق هسته مرکزی می شود و باید با تعامل شهرداری و بانکها مورد توجه قرار گیرد.
وی مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی را اجتناب ناپذیر دانست و گفت: پروژه مشارکتی تیراژه با سرعت لازم پیش نمی رود و بنده همواره این موضوع را پیگیری می کنم و دیگر پروژه های مشارکتی مانند روناک هم باید به سرانجام برسند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار