باید با فرهنگ انتظار، از نور، ولایت و آثار حضرت ولیعصر بهره مند شده و آن را درک نماییم
کد خبر: ۴۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶ 30 May 2015

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: برای موفقیت در هرکاری باید شناخت و معرفت آن کار را داشت زیرا شناخت باعث نظم دهی به امور وحرکت صحیح و درست می شود.

آیت الله هاشم زاده هریسی با اشاره به ماه های رجب، شعبان و رمضان گفت: در آستانه ورود به ماه مهمانی الهی هستیم و باید این ساعات و لحظه ها را درک کرده و قدر بدانیم و از آنها استفاده و در جهت خودسازی و تزکیه بهره کافی ببریم.

وی با اشاره به ولادت حضرت ولی عصر(عج) و تبریک آن فرازهایی از زندگی و غیبت ایشان را تشریح کرد و افزود: باید با فرهنگ انتظار، از نور، ولایت و آثار آن امام که کل جهان از آن منتفع می گردند بهره مند شده و آن را درک نماییم.

در ادامه دکتر علی رضایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و دبیر هیأت امنای استان آذربایجان شرقی به ارائه گزارش عملکرد استانی پرداخت و جلسه وارد دستور کار خود شد.

طبق گزارش،آخرین وضعیت مالکیت اراضی واحدها و مراکز استانی، تأسیس شهرک های فناور آزاد (شفا)، تعیین نحوه پیشرفت طرح سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد (ساها)، تعیین تکلیف مراکز آموزشی که حداقل استاندارهای لازم را ندارند، رأی گیری در امورد اعضای کمیسون دائمی هیأت امنای استان آذربایجان شرقی و پیشنهادات اعضای کمیسون دائمی برخی از دستورات این جلسه بود.

هفتمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با حضور اکثریت اعضا در سالن شمس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز تشکیل شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :