مدیر کل اداره ورزش و جوانان همداناز برپایی جشنواره تجلیل از جوانان برتر و ورزشکاران قهرمان استان همدان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰ 31 May 2015

مدیر کل اداره ورزش و جوانان همدان گفت: جشنواره تجلیل از جوانان برتر و ورزشکاران قهرمان استان همدان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان برگزار می شود.

به گزارش مهر، سیدعبدی افتخاری با اشاره برگزاری جشنواره تجلیل از جوانان برتر استان همدان به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار داشت: هدف از این جشنواره ارتقا انگیزه و روحیه خود باوری در جوانان ورزشکار و شناسایی و معرفی نخبگان استان است.

وی افزود: ورزشکاران و نخبگان این جشنواره در زمینه های علمی، ورزشی، کارآفرینی و دانش آموز شناسایی شده و با بررسی مدارک ارائه شده، از ۱۲ نفر از نخبگان، ۳۱ ورزشکار، دو داور بین المللی و دو مربی ملی تقدیر خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به سایر نفرات گفت: همچنین ۱۲ نخبه جوان در زمینه های کشاورزی، ورزشی، دانش آموزی، دهیاری، توانمندی های خاص، علمی، کارآفرینی، قرآنی، سمن ها و نوجوان نمونه تجلیل خواهند شد.

افتخاری عنوان کرد: ورزشکاران برتر رشته های والیبال، دوومیدانی، قایقرانی، پینگ پنگ بیماران خاص، کشتی، بدنسازی و پرورش اندام، فوتبال ناشنوایان، انجمن ورزشی، پرش با اسب، وزنه برداری و جودو که مقامهای آسیایی، بین المللی و جهانی را در سال ۱۳۹۳ بدست آوردند نیز در این مراسم تجلیل می شوند.

وی همچنین با اشاره به سایر نفرات بیان کرد: دو مربی تیم های ملی پینگ پنگ و پینگ پنگ بیماران خاص و دو داور بین المللی تنیس و کشتی پهلوانی اعزامی به مسابقات جهانی نیز در این مراسم تجلیل می شوند.

افتخاری افزود: این مراسم با حضور مسئولین کشوری و استانی روز سه شنبه ۱۲ خرداد ماه در تالار فجر همدان برگزار می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار