رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت:مرکز خدمات جامعه سلامت در شهرک‌های صنعتی برای کارگران و فعالان اقتصادی به عنوان واحدهای تولیدی تدبیر نشده است.
کد خبر: ۴۱۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳ 30 April 2017
به گزارش خبرنگارخبرگزاری تابناک، کیوان کاشفی در بیست و هفتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: براساس درخواست شورای گفتگوی ملی باید مطالب  مورد نظر در زمینه مباحث بخش‌های خصوصی و دولتی که دارای جنبه ملی است را دسته‌بندی و بررسی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: پیش‌نویس آیین نامه اجرای بهبود فضای کسب و کار، تهیه شده پیک مصرف برای شهرک‌‌های صنعتی را باید بردارند تا این مراکز خدمات‌رسان با مشکلات قطعی آب، برق، گاز و... مواجه نشوند.

کاشفی تصریح کرد: شرکت‌های گاز، برق و آب باید براساس مصوبات قانونی در صورت قطع خدمات به شهرک‌های صنعتی، خسارت‌های ناشی از آن را به  واحدهای تولیدی پرداخت کنند و هنوز در دولت تدبیر این آیین نامه اجرایی نشده است.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه اظهار داشت: استان در روزهای سوم تا پنجم خرداد ماه میزبان کمیسیون اقتصادی مجلس است وبعد از زمان انتخابات، جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در دستور کار قرار می‌گیرد.

کاشفی ابراز داشت:تیم کارشناسی در اتاق بازرگانی تهران مستقر شده و در حال بررسی شیوه گردش کار است ،که در نرخ مالیاتی شهرک‌های صنعتی ابهاماتی وجود داشت که برای آن مصوبات ملی باید رعایت شود.

ایشان افزودند: برخی بانک بخشی از تسهیلات پرداختی را به دلایل مختلف دپو می‌کنند که عمدتا به خاطر دستورالعملی هیئت مدیران تهران برای این بانک‌ها است که جای تامل دارد.

کاشفی تاکید کرد:  725 نفر در شهرک‌های صنعتی بیستون و 2 هزار و 147 نفر در  شهرک صنعتی فرامان به عنوان نیروهای فعال مشغول به فعالیت هستند، و این واحدهای تولیدی به دلیل فواصل منطقه از مزایای خدمات درمانی به درمانگاه در محوطه شهرک‌ها نیاز دارند، اما با نامه و مصوبات دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر عدم امکان اجرای این مهم در دولت یازدهم مواجه‌اند و عمدتا از مراکز درمانی مجاور استفاده کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار