رییس روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان
امید عظیمیان افزود: طرح امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر گیلان با توجه به درخواست فرمانداران شهرهای ساحلی استان به منظور ارایه خدمات امدادی به مسافران و هموطنان در تعطیلات آخر هفته جاری اجرا می شود.
کد خبر: ۴۱۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 31 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، امید عظیمیان افزود: طرح امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر گیلان با توجه به درخواست فرمانداران شهرهای ساحلی استان به منظور ارایه خدمات امدادی به مسافران و هموطنان در تعطیلات آخر هفته جاری اجرا می شود.

وی اظهار داشت: بنا به این درخواست ، جمعیت هلال احمر گیلان با پشتیبانی فرمانداران شعب ساحلی استان نسبت به اجرای این طرح با استقرار نجاتگران و آمبولانس های این جمعیت، پیش از موعد مقرر اقدام می کند.

رییس روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان بیان کرد: در هر نقطه از اجرای این طرح، چهار امدادگر به همراه تجهیزات امدادی و یک دستگاه آمبولانس از ساعت هشت تا 20 برای ارایه خدمات امدادی و کمک های اولیه به افراد حادثه دیده فعال می شوند.

طرح تابستانی امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر گیلان از 25 خردادماه جاری در 16 نقطه حادثه خیز استان اجرا می شود.

گیلان از چابکسر در شرق تا آستارا در غرب استان، دارای 300 کیلومتر نوار ساحلی است.

سال گذشته 32 طرح سالمسازی شامل 66 شناگاه برای خواهران و برادران در گیلان آماده شده بود که امسال به منظور استفاده بیشتر از ظرفیت دریا، این تعداد به 67 طرح افزایش یافته است.

امسال بیش از 500 ناجی غریق نیز در طرح های سالم سازی در مناطق خطرآفرین گیلان مستقر می شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار