مسئول کمیته زنان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: انفعال معاونت زنان ریاست جمهوری و رسیدگی به امور حاشیه‌ای و بی اهمیت و ویترینی در دولت یازدهم امری انکارناپذیر است.
کد خبر: ۴۱۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 01 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،سمیرا کیانی با اشاره به اینکه انفعال معاونت زنان ریاست جمهوری در دولت یازدهم انکار ناشدنی است، اظهار داشت: انفعال معاونت زنان ریاست جمهوری و رسیدگی به امور حاشیه‌ای و بی‌اهمیت و ویترینی در دولت یازدهم امری انکارناپذیر است.

مسئول کمیته زنان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه کمیته بانوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان خواستار تأمین امنیت فراگیر زنان از سوی دولت است گفت: تأمین امنیت روانی، اقتصادی و فرهنگی خانواده‌ها جزء اولویتهای فوری جامعه زنان و خانواده در شرایط فعلی است.

کیانی نهادینه کردن الگوی سبک زندگی اسلامی، حفظ بنیان خانواده به عنوان اولین نهاد اجتماعی برای هر فرد، آموزش و هدایت دختران به عنوان مادران و همسران آینده را از اولولیتهای اساسی جامعه زنان و خانواده در شرایط کنونی دانست و اظهار کرد: اما با وجود اهمیت این موضوع و اینکه زنان بخش عظیمی از جمعیت کشور هستند متأسفانه بررسی عملکرد دولت در حوزه زنان ضعفهای جدی دارد.

وی با اشاره به نقش اساسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در حل مشکلات و چالشهای موجود در حوزه زنان گفت: امیدداریم با همگرایی و وحدت نیروهای انقلاب و استقرار دولتی انقلابی و مردمی و ارائه راهکارهای عملیاتی جهت حمایت از زنان و مادران کشور، حمایت از کارآفرینی و مشاغل خانگی در حوزه زنان بتوان در حل معضلات و مشکلات جامعه اقدامی مؤثر انجام شود.

مسئول کمیته زنان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به مهمترین مشکل و معضل در حوزه زنان و خانواده عنوان کرد: افزایش آمار طلاق، افزایش زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست و افزایش روز افزون تعداد فارغ‌التحصیلان بیکار و روی آوردن زنان و دختران به مشاغل کاذب از معضلات استان کرمانشاه است.

وی افزود: تقویت بنیه مذهبی و حمایت از کارآفرینی مشاغل خانگی، تامین اجتماعی برای زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست و فراهم کردن شرایط ازدواج آسان و به دور از تجمل، بسیاری از مشکلات استان را حل و یا کاهش خواهد داد.

کیانی با بیان اینکه از رئیس جمهور آینده انتظار داریم که جایگاه واقعی زنان استان در مدیریت، تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی رعایت شود و امنیت فراگیر در تمام سطوح و موضوعات برای زنان فراهم شود بیان کرد: شبکه‌سازی و سازماندهی نیروهای انقلابی و ارزشی از جمله اقداماتی است که در جهت معرفی و ترویج اهداف جبهه مردمی در دستور کار قرار داریم.

وی افزود: تبیین مواضع و اهداف جبهه مردمی در میان اقشار جامعه به‌ویژه بانوان، برگزاری نشست های متنوع (عمومی و تخصصی)، برگزاری همایش های بزرگ ویژه بانوان با حضور 
اساتید و صاحب نظران مختلف از دیگر برنامه‌ها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار