رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان از رونمایی کتاب " بعد از خدا تو سزاوار ستایشی" در همدان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ 01 May 2017
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان گفت: کتاب" بعد از خدا تو سزاوار ستایشی" خاطرات جانباز ۷۰ درصد "مسعود صحابی" در همدان رونمائی می‌شود.

تسنیم همدان، مجید صفدریان با گرامیداشت روز پاسدار و جانباز اظهار داشت:به مناسبت فرا رسیدن چهارم شعبان المعظم روز جانباز، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان برنامه‌هایی را ویژه جانبازان و خانواده‌های آنان برگزار می‌کند.
 
وی افزود: برگزاری مسابقه ولیچررانی، برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت عباس(ع) و بزرگداشت مقام جانباز در سالن ورزشی ابن سینا، صعود همسران و خانواده جانبازان به میدان میشان و تجدید بیعت با شهدای گمنام خاکسپاری شده در این منطقه، عیادت از جانبازان بستری در بیمارستان و یا منزل و دیدار با خانواده جانبازان شهید و یا متوفی از جمله برنامه‌های این نهاد در روز جانباز است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان از برگزاری طرح علمداران حماسه در همدان خبر داد و گفت: این طرح کشوری، 4 سال است که در استان همدان اجرا شده و طی آن امام جمعه هر شهر به همراه تعدادی از مسئولان به عیادت برخی از جانبازان می‌روند.

وی با تاکید براینکه در این طرح سعی می‌شود هر سال از تعدادی از جانبازان دیدار به عمل آید، بیان کرد: این طرح در تمامی شهرهای استان که دارای ائمه جمعه هستند برگزار شده و از جانبازان دارای ضایعه خاص مانند قطعی نخاعی ، شیمیائی وغیره  دیدار به عمل می‌آید.

صفدریان با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از کارمندان جانباز این اداره عنوان کرد: علاوه بر عطر افشانی مزار جانبازان شهید در گلزار شهدای همدان، مراسم تجلیل از کارمندان جانباز اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان نیز برگزار می‌شود.

وی درباره رونمائی از کتاب "بعد از خدا تو سزاوار ستایشی" تصریح کرد: این کتاب حاوی خاطرات جانباز 70 درصد " مسعود صاحبی " است که در عملیات کربلای 5 از ناحیه فک و صورت دچار آسیب دیدگی شدید شده و به مقام جانبازی نائل آمده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان با بیان اینکه شهرستان همدان 6 هزار و 150 جانباز دارد، افزود: این کتاب به قلم "افسانه یکرنگی" به نگارش درآمده و همزمان با روز جانباز از آن رونمائی می‌شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار