معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان همدان گفت: در بحث تفرجگاه‌ها و مکان‌های تفریحی با وجود جاذبه‌های گردشگری متعدد در سطح همدان اما خطرهایی نیز وجود دارد که با همکاری‌های همه‌جانبه تمامی این خطرها باید رفع شود البته اقدامات فرهنگی موثری صورت گرفته است و از نقش مساجد و روحانیون در این زمینه نباید غافل شد.
کد خبر: ۴۱۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 01 May 2017
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان همدان از وجود خطر در مکان‌های تفریحی و تفرجگاه‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی‌اصغر ناظری‌پور در کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان همدان، با اشاره به وجود مسائل و مشکلاتی در زمینه اقدامات فرهنگی تصریح کرد: در گذشته خیل عظیمی از جمعیت روستاها به دلایلی از جمله مدرنیته و زرق و برق شهرها و جذب نیروی کار به سمت شهرها روانه شد و این خود سبب بروز مشکلاتی از جمله حاشیه‌نشینی و ایجاد مناطق محروم و بزه‌های اجتماعی و خرده‌فروشی موادمخدر شد.

وی در ادامه با اشاره به نقش سازمان بهزیستی در حل مشکلات افراد دارای مشکل خاص بیان کرد: وجود 50 هزار نفر افراد تحت پوشش بهزیستی نشان‌دهنده آسیب جدی در این زمینه و نیازمند تلاش همه دستگاه‌های ذیربط است.

ناظری‌پور تأکید کرد: سازمان بهزیستی با روی گشاده افراد دارای وضعیت خاص را می‌پذیرد و اقدامات حساسی را بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در سال‌های اخیر در همدان تغییرات محسوس جمعیتی نداشتیم، اقدامات خوبی در زمینه پیشرفت مترقیانه صنعت و توسعه اراضی و افزایش بهره‌وری از آب و زمین و نوسازی خانه‌های فرسوده صورت گرفته است.

ناظری‌پور تصریح کرد: در بحث تفرجگاه‌ها و مکان‌های تفریحی با وجود جاذبه‌های گردشگری متعدد در سطح همدان اما خطرهایی نیز وجود دارد که با همکاری‌های همه‌جانبه تمامی این خطرها باید رفع شود البته اقدامات فرهنگی موثری صورت گرفته است و از نقش مساجد و روحانیون در این زمینه نباید غافل شد.

وی در پایان با اشاره به حضور موثر همه در انتخابات گفت: در جریان انتخابات باید بر اساس نص صریح قانون عمل کنیم و تنظیم امور در این زمینه به ساماندهی نیروهای انسانی، همکاری تمام دستگاه‌ها و حفظ آرامش در شهرستان بستگی دارد و دستگاه‌های مربوط باید مناسبت‌های پیش‌رو را مدیریت کنند و از تبدیل مناسبت‌های اجتماعی به انتظامی اجتناب شود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار