ماموستا هادی رمضانی در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه پاوه گفت: تعدادی مربی مجرب و توانمند(خواهر و برادر)در زمینه آموزش حفظ قرآن از شهرستانهای پاوه,جوانرود,ثلاث باباجانی و روانسر جذب و به کار گرفته خواهند شد.
کد خبر: ۴۱۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 02 May 2017
ماموستا هادی رمضانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:شناخت حقیقت قرآن کریم و احاطه کامل بر همه ابعاد آن جز برای کسانی که قلب مطهر آنها تجلی نور قرآن بوده،میسر نیست.

وی خاطر نشان کرد:برای شناخت ابعاد گوناگون عظمت و فضیلت قرآن،ناگزیر باید به حاملان علوم الهی و آگاهان به اسرار این کتاب عظیم که همانا پیامبر اکرم (ص) هستند، مراجعه کنیم و در سایه آموزه های آنها به فهم تعالیم قرآن بپردازیم و عمل کنیم و بتوانیم عظمت آن را درک کنیم.

وی به حدیثی از پیامبر نور و رحمت اشاره کرد که فرمودند: که فرمودند((خیارکم من تعلم القرآن و علمه)) بهترین شما آن کسانی اند که قرآن را فرا گیرند و به دیگران آموزش دهند.

رمضانی در خصوص آغاز به کار ششمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم اشاره کرد و گفت:و به اطلاع کاربران ارجمند در فضای مجازی می رسانیم،اداره اوقاف و امور خیریه در راستای فرمایش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)با عقد تفاهم نامه ایی با اداره کل آموزش و پرورش استان اقدام به بکار گیری تعدادی مربی مجرب و توانمند(خواهر و برادر )در زمینه آموزش حفظ قرآن از شهرستانهای پاوه ,جوانرود,ثلاث بابا جانی و روانسر خواهد نمود.

لذا از کلیه علاقمندان دعوت می شود به جهت انجام سیکل اداری و به جهت به کار گیری و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۸۳۴۶۱۲۳۱۲۲ فرهنگی اداره اوقاف و شهرستان پاوه و اورامانات تماس حاصل فرمایید.ضمنا این آگهی تا تاریخ ۳۰ اوردیبهشت دارای اعتبار می باشد.
گفتگو از صهیب زربان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار