فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به دستگیری 25 سارق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نیمه اول فروردین ماه سال جاری گفت: در اجرای این طرح 111 وسیله نقلیه متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.
کد خبر: ۴۱۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷ 02 May 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛سرهنگ "حمید فتاحی" ،اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با هنجارشکنان در سطح شهرستان ایلام به مرحله اجرا در آمد.

وی گفت: در اجرای این طرح یکصد و 11 وسیله نقلیه متخلف توقیف و بیش از 20 خرده فروش مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام دستگیری 25 سارق و کشف 47 فقره سرقت را از دیگر نتایج اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: از ابتدای سالجاری تا امروز کشفیات سرقت ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 30 درصد افزایش یافته است.


5واحد قلیانی در ایلام پلمپ شدند 

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از جمع آوری وتعطیلی تعداد5 واحد قلیانی غیرمجاز در شهر ایلام خبر داد. 

سرهنگ "حمید فتاحی "با علام این خبر گفت:مأموران کلانتریهای 11و 15 در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تعدادی واحد قلیانی غیرمجاز را شناسایی وپلمپ کردند.

وی افزود:برخی از این واحدهای صنفی در پوشش کبابی اقدام به راه اندازی غیر مجاز قلیانی نموده که علاوه بر فراهم کردن بستر بسیاری از آسیب های اجتماعی از نظر قانون بهداشت ممنوع می باشند.

این مقام مسئول انتظامی بیان کرد: دراین مأموریت تعداد 5 واحد قلیانی غیر مجاز تعطیل وتعداد زیادی آلات وتجهیزات مصرف قلیان توقیف شد.

سرهنگ فتاحی در پایان با تشکر از اعتماد وهمکاری مردم با پلیس گفت:با توجه به ممنوعیت فعالیت اینگونه واحدهای صنفی،شهروندان گرامی با مشاهده هر گونه فعالیت قلیانی مراتب ازطریق تلفن 110 اعلام نموده تا مورد رسیدگی قرار گیرد. /م



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار