مدیرعامل توزیع برق سمنان خبر داد
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: تمهیدات لازم به‌منظور تأمین برق پایدار در استان اندیشیده شده است.
کد خبر: ۴۱۷۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 03 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمد موسوی‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست شورای معاونان و مدیران شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار کرد: ارائه خدمات شایسته و به‌هنگام به متقاضیان و مشترکان برق، جزئی از وظیفه ذاتی و فلسفه وجودی صنعت توزیع برق است.

وی بیان کرد: انجام کار ارباب‌رجوع با عشق و علاقه یک توفیق است و این مهم یک سبک زندگی محسوب می‌شود که خدمت کردن به مردم را جزئی از جوهره وجودی خودمان بدانیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اضافه کرد: همواره باید اعتقاد داشته باشیم که ثمره کار ما به مردم و خودمان برمی‌گردد و متقاعد کردن مراجعان و پاسخ‌گویی همراه با گشاده‌رویی و خوش‌رویی موجب خرسندی ارباب‌رجوع و رضایت پروردگار متعال می‌شود.

موسوی‌زاده به موضوع مهم انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: تمهیدات لازم به‌منظور تأمین برق پایدار در استان سمنان اندیشیده شده و برنامه‌ریزی مناسبی برای گذر موفقیت‌آمیز در این زمینه صورت گرفته است.

وی با عنوان این‌که بیست و دومین کنفرانس ملی شبکه‌های توزیع نیروی برق به میزبانی شرکت توزیع برق استان سمنان و با موفقیت کامل به اجرا درآمد، افزود: این رویداد علمی و ملی یک کار ماندگار برای استان و صنعت توزیع برق است که با مشارکت و کار گروهی به سرانجام رسید و تجربیات ارزشمندی در این بخش حاصل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان خاطرنشان کرد: کارگاه تخصصی مدیریت خلق منابع که با ابتکار این شرکت و حمایت معاون هماهنگی توزیع توانیر در این کنفرانس برگزار شد و همچنین توجه به موضوعات راهبردی و روز شرکت‌های توزیع برق به‌خصوص بحث تاب‌آوری در شبکه‌ها بیش از پیش موردتوجه قرار گرفت.

موسوی‌زاده به مناسبت دهم اردیبهشت‌ماه روز ایمنی در صنعت برق اشاره کرد و گفت: همکاران واحدهای اجرایی به‌ویژه افرادی که با شبکه‌ها و تأسیسات توزیع برق‌ کار می‌کنند، باید با هوشیاری خاصی انجام‌وظیفه کنند تا با رعایت موازینو دستورالعمل‌های ایمنی از حوادث‌های احتمالی پیشگیری شود.

منبع: فارس
برچسب ها: نیروی برق ، انتخابات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار