رئیس هیأت مدیره سازمان اقتصاد اسلامی:
رئیس هیأت مدیره سازمان اقتصاد اسلامی گفت: بهره‌های 28 درصدی اقتصاد را با مشکل مواجه کرده و وظیفه اسلامی مسلم ما است که قرض الحسنه را توسعه دهیم.
کد خبر: ۴۱۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 04 May 2017
تابناک اصفهان- به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علا میرمحمد صادقی صبح امروز در نشست مدیران قرض الحسنه استان اصفهان و هیأت مدیره سازمان اقتصاد اسلامی با اشاره به اهمیت قرض الحسنه در تحقق اقتصاد اسلامی اظهار کرد: سازمان اقتصاد اسلامی درآمدی برای کسی ندارد و سرمایه آن از سوی خیرین به منظور احیای قرض الحسنه تأمین شده است.

وی در ادامه افزود: در طی 40 سال حیات این سازمان، بیش از هزار صندوق قرض الحسنه زیر پوشش این سازمان قرار گرفته و در عین حفظ استقلال، از ظرفیت‌های سازمان استفاده کرده‌اند.

رئیس هیأت مدیره سازمان اقتصاد اسلامی ایران همچنین اظهار داشت: شخصیت‌های بزرگی همچون شهید بهشتی و امام خمینی (ره) پایه گذار این سازمان بودند.

میرمحمدصادقی یادآور شد: در زمان قبل از انقلاب فشار زیادی از سوی ساواک به صندوق وارد می‌شد که در تخصیص تسهیلات دخالت کند.

وی خاطرنشان کرد: پس از انقلاب با اجازه امام خمینی (ره) تأسیس بانک اسلامی آغاز شد اما با مخالفت دولت موقت، این کار متوقف شد و سازمان اقتصاد اسلامی شروع به کار کرد.

رئیس هیأت مدیره سازمان اقتصاد اسلامی اذعان کرد: این سازمان برای حمایت از امر قرض الحسنه و رعایت موازین مذهبی در ارائه تسهیلات تأسیس شده است.

میرمحمدصادقی با انتقاد از وضعیت وام دهی بانک‌ها تاکید کرد: بهره‌های 28 درصدی اقتصاد را با مشکل مواجه کرده و وظیفه اسلامی مسلم ما است که قرض الحسنه را توسعه دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار