کد خبر: ۴۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 31 May 2015
خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی استان البرز از افزایش کشفیات مربوط به موادمخدر در این استان خبر داد و گفت: در سال گذشته ۷ تن انواع موادمخدر در البرز کشف شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان البرز که صبح امروز با حضور فرمانده ناجا و اعضای شورای تامین البرز و نمایندگان و خانواده‌های شهدای البرز برگزار شد اظهار داشت: با تدابیر فرمانده نیروی انتظامی در تشکیل قرارگاه مقابله با سرقت اقدامات خوبی در استان البرز انجام شده است.

وی افزود: علی‌رغم مشکلاتی که در سطح استان وجود دارد با مجاهدت و تلاش کارکنان نیروی انتظامی در بحث جرائم از زمان انتصاب اینجانب  با اجرای بیش از 5 هزار طرح اقدامات پیشگیرانه‌ای انجام گرفته و این طرح‌ها سبب کاهش 3 درصدی مجموع سرقت‌ها شده است.

وی افزود: سرقت‌های مهم در استان البرز 10 درصد کاهش داشته و سرقت‌های خشن با کاهش 35 درصدی همراه بوده است.

سردار کامرانی‌صالح در مورد کشفیات مواد مخدر و انواع سلاح بیان کرد: 7 تن مواد مخدر در سال گذشته در البرز کشف شده و 157 قبضه انواع سلاح در این استان توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است.

وی در مورد افزایش کشفیات سوخت و مشروبات الکلی در البرز گفت: کشفیات سوخت قاچاق با افزایش 60 درصدی همراه بوده و کشف انواع مشروبات الکلی  با رشد 112 درصدی همراه بوده است.

وی در مورد وجود نیم‌درصدی محورهای مواصلاتی در البرز و تردد 18 درصدی در این راه‌ها افزود: محورهای مواصلاتی البرز با حجم تردد 18 درصدی در کشور شاهد کاهش آمار تلفات جاده‌ای بوده و تعداد فوت‌شدگان نسبت سال قبل با کاهش 18 درصدی همراه بوده است.

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه تکنولوژی روز در راهنمایی و رانندگی مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: برای پیشگیری از وقوع جرم 10 هزار دوربین مداربسته در اصناف و مجامع عمومی نصب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار