مهدی اسدی مطرح کرد:
تابناک: رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان گفت: توجه بیشتر ارگان‌های اصفهان به ورزش روستایی سبب توسعه این ورزش در سطح روستاهای استان و ارتقای سطح ورزش اصفهان می‌شود.
کد خبر: ۴۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵ 31 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، مهدی اسدی عصر یکشنبه در مجمع سالانه هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان با اشاره به غیبت مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در مجمع این هیئت اظهار داشت: انتظار داشتیم که مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مجمع حضور پیدا کنند زیرا پیش از برگزاری آن، قول حضور در مجمع را داده بودند.

وی افزود: متأسفانه مسئولان استان آنگونه که باید در این زمینه توجهی از خود نشان نمی‌دهند و سئوال اینجاست که آیا اگر امروز مجمع هیئت فوتبال استان اصفهان نیز برگزار می‌شد، این اتفاق صورت می‌گرفت؟

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان بیان داشت: پیش از برگزاری مجمع، قول حضور مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان در این جلسه صرفا برای دلگرمی ورزشکاران روستایی گرفته شد اما متأسفانه مسئولان در این زمینه بدقولی کردند.

وی بیان کرد: ما از مسئولان استان تنها حمایت می‌خواهیم و حضور آنها در جلسه امروز می‌توانست زمینه دلگرمی ورزشکاران را فراهم کند.

اسدی با بیان اینکه هیئت ورزش روستایی استان اصفهان سال گذشته دومین هیئت برتر کشور شد، عنوان کرد: دلیل اینکه این هیئت در سال گذشته رتبه دوم را در این زمینه به خود اختصاص داد، تراز پائین مالی بود و ما می‌توانستیم در این زمینه به رتبه نخست هم دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: در سال گذشته ۳۰ خانه ورزش روستایی در استان اصفهان با حمایت این هیئت راه‌اندازی شد و میزبانی المپیاد ملی عشایر در چادگان از دیگر برنامه‌های مهم ما در سال گذشته به شمار می‌رفت.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان عنوان کرد: برگزاری ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان و آقایان روستایی و برگزاری المپیاد بازی‌های بومی محلی اصحاب رسانه نیز از دیگر اقدامات ما در سال گذشته به شمار می‌رفت که آثار قابل توجهی از خود به جای گذاشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار