فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۳۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در غرب این استان خبر داد و گفت: ۱۳۶ نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۲۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 08 May 2017
 سردار محسن خانچرلی در جمع خبرنگاران گفت: به منظور تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا در خصوص مبارزه با وارد کنندگان کالاهای قاچاق، در یک ماه گذشته ماموران انتظامی غرب استان تهران با اجرای طرح های ضربتی، شناسایی خودرو های حامل کالای قاچاق را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی با رصد محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان های غرب استان تهران و کنترل جاده ها به صورت شبانه روزی در یک ماه گذشته موفق به توقیف ۳۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل کالای قاچاق شدند.

این مقام ارشد انتظامی غرب استان تهران افزود: در بازرسی از این خودرو ها تعداد قابل توجهی ، مواد غذایی ،داروهای غیرمجاز ،لوازم خانگی ، میوه ، چوب ، تجهیزات رایانه ای ، لوازم بهداشتی ، اسباب بازی و پلاستیک قاچاق کشف و تعداد ۱۳۶ نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر شدند.  

خانچرلی با اشاره به تشکیل ۱۳۱ پرونده در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و افزایش ۷۸ درصدی کشف کالای قاچاق،خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده، پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: تمام سعی و تلاش پلیس غرب استان تهران بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان های مرتبط بتواند این پدیده را به حداقل رسانده و آن را به صورت ریشه ای برطرف کند.
منبع: مهر
برچسب ها: تهران ، پلیس ، قاچاق کالا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار