رئیس دانشگاه دولتی فسا در خصوص حادثه روز گذشته در آزمایشگاه این دانشگاه که منجر به مجروح شدن ۵ دانشجو شد، گفت: بر اساس اعلام نظر اساتید گروه مکانیک دانشگاه، علت ترکیدن یکی از وسایل آزمایشگاهی این دانشگاه رعایت نشدن استاندارها در ساخت آن بوده است.
کد خبر: ۴۲۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 09 May 2017
تابناک فارس به نقل از دانشجو:اژدری، رئیس دانشگاه دولتی فسا در خصوص حادثه روز گذشته در آزمایشگاه این دانشگاه که منجر به مجروح شدن ۵ دانشجو شد، گفت: بر اساس اعلام نظر اساتید گروه مکانیک دانشگاه، علت ترکیدن یکی از وسایل آزمایشگاهی این دانشگاه رعایت نشدن استاندارها در ساخت آن بوده است.

وی افزود: شرکت سازنده این دستگاه از شرکت های معتبر دانش بنیان در پارک علم و فناوری فارس است؛ اما رعایت نکردن کوچکترین موارد می تواند منجر به اتفاقات جبران ناپپذیر شود.

اژدری تصریح کرد: ما در حال تهیه یک گزارش کامل از این موضوع برای دکتر احمدی، معاون پژوهشی وزیر علوم هستیم و از طریق دستگاه قضایی هم از شرکت سازنده شکایت خواهیم کرد.

لازم به ذکر است، ساعت ۱۳ روز گذشته در حالی که دانشجویان رشته مکانیک دانشگاه فسا در حال کار با یک دستگاه آزمایشگاهی به نام بمب کالریمتر بودند، دستگاه منفجر و منجر به مصدومیت ۵ دانشجو شد که دانشجویان مصدوم از ناحیه صورت، گوش، سینه، دست و پا، دچار مصدومیت شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار