مسئول امورروحانیون نمایندگی ولی فقیه درسپاه کشور،حضور مردم درصحنه‌های مختلف رامانع نفوذ دشمن دانست وگفت: به فرموده امام(ره)حفظ انقلاب از واجبات است ونباید کشور را به بیگانگان سپرد.
کد خبر: ۴۲۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴ 10 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، حجت الاسلام علی رضایی در جمع طلاب و روحانیون حوزه های علمیه استان کرمانشاه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: حفظ  انقلاب، انقلابیگری و تشکیل حوزه های انقلابی از ارکان مهم در حراست از اسلام است.

وی افزود: یکی از مباحث مهم که امام(ره) و رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید داشته و دارند تشکیل حوزه های انقلابی است که اگر این مفهوم را بخواهیم خوب تبیین کنیم در تثبیت و ماندگاری انقلاب کمک بسیاری خواهد شد.

مسئول امور روحانیون کشور اذعان داشت:  روحانیت در قبال انقلاب اسلامی و صیانت از آن احساس تکلیف کرده و در این عرصه رسالت خود را به درستی جامه عمل پوشانده است چرا که می دانند اگر خدایی ناکرده روحانیت از انقلاب جدا شود فاتحه انقلاب خوانده می شود.

حجت الاسلام رضایی افزود: همانگونه که امام(ره) بارها اشاره داشته اند حفظ انقلاب از اوجب واجبات است و توجه به این جمله برای طلاب و روحانیون امری ضروری است.

مسئول امور روحانیون به مواردی جهت حفظ انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: اگر بخواهیم به این جمله امام جامه عمل بپوشانیم باید کشور را به دست بیگانگان نسپاریم و در حفظ امانت بزرگ کوشا باشیم و نسل به نسل این را به آیندگان منتقل کنیم.

وی دشمن شناسی را از دیگر موارد مهم در امر صیانت از اسلام دانست و اظهار داشت: باید همواره دشمن را رصد کنیم و در هر بعدی که قصد نفوذ به انقلاب را داشت مقابل آنها بایستیم و نگذاریم که اسلام را تحریف کنند.

وی همچنین در ادامه سخنانش به سه رکن اساسی جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: «مردم»، «اسلام» و «رهبری و ولایت» از جمله آن ارکان هستند.

حجت الاسلام رضایی ابراز داشت: تا زمانی که اسلام در کشور پررنگ باشد و مردم هم همواره در مواقع ضروری در صحنه حضور داشته باشند دشمن راه به جایی نخواهد برد و ما این مسئله را در دوران دفاع مقدس به خوبی لمس کردیم.

وی به پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید کرد و افزود: اگر امروز در کشور امنیت حاکم است و روز به روز بر اقتدار ایران اسلامی افزوده می شود به برکت ولایت فقیه و رهنمودها و تدابیر مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام رضایی در پایان با تاکید بر ضرورت تبیین معیارهای انتخاب اصلح بر اساس رهنودهای مقام معظم رهبری گفت: مردمی بودن، امانتداری، استکبار ستیزی، ولایتمداری و طعم فقر را چشیدن از جمله این معیار ها برشمرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار