جانشين فرمانده ناجا در جلسه طرح سالم سازي دريا در مازندران ، گفت: بايد با حفظ موازين شرعي، رعايت قانون و پيشگيري از بروز هرگونه جرائم ، بستري مناسب براي استفاده گردشگران و مسافران از مواهب الهي در شمال کشور را فراهم کرد.
کد خبر: ۴۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 01 June 2015
به گزارش خبرگزاري آريا ،سردار سرتيپ پاسدار اسکندر مومني در جلسه طرح سالم سازي دريا با تاکيد بر ايجاد بستري مناسب در استان هاي شمالي کشور براي استفاده عموم مردم و مسافران در ايام تعطيلات تابستان از مواهب الهي گفت : بايد با حفظ موازين شرعي ، رعايت قانون و پيشگيري از بروز هرگونه جرائم مخل امنيت عمومي و اخلاقي، بستري مناسب را براي استفاده از مواهب الهي نظير دريا ، جنگل و تفرجگاه ها در اين ايام فراهم کرد.

وي در ادامه با اشاره به نقش سازمان ها و نهاد هاي مسئول در اجراي طرح سالم سازي دريا با همکاري نيروي انتظامي خاطر نشان کرد : بايد با مسئول سازي و مشارکت سازي همه دستگاه ها و تعامل بين بخشي نسبت به اجراي بهينه طرح سالمسازي دريا اقدام کرد.

جانشين نيروي انتظامي کشور در ادامه با بيان اينکه بايد از تبديل شدن پديده هاي اجتماعي به مسائل امنيت و انتظامي و بالعکس جلوگيري کرد، افزود : مسئول سازي نهاد ها از جمله استانداري ها ، فرمانداري ها و ... نقش اساسي در اين فرايند دارد.

جانشين فرمانده ناجا، اطلاع رساني و آگاهسازي عمومي از اقدامات پليس را در راستاي برقراري نظم وامنيت در اقناع سازي مسئولان استاني و تنوير افکار عمومي موثر دانست و تاکيد کرد : عملکرد پليس بايد به مسئولان استاني ارائه شود تا از برنامه ها و اقدامات پليس حمايت کنند.

وي بر استفاده از ظرفيت پليس افتخاري و شرکت هاي انتظام در کنار ديگر عوامل انتظامي در طرح هاي سالمسازي دريا تاکيد و تصريح کرد : بنا به تدابير فرمانده ناجا بايد بگونه اي عمل شود تا هم قانون رعايت و هم مقررات اجرا شود تا ضمن پيشگيري از بروز هرگونه تنش اقتدار ناجا حفظ شود .

مومني با اشاره به رهنمود هاي مقام معظم رهبري بر اقتدار همراه با رحمت گفت : اگر اقتدار همراه با رحمت باشد، قطعاً عدالت اجتماعي و اقتدار نيرو را به همراه خواهد داشت.

جانشين فرمانده ناجا در پايان بر بومي سازي دستورالعمل هاي ابلاغي، پيگيري مصوبات و برگزاري جلسات تخصصي با مشارکت سازمان هاي مسئول تاکيد کرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار