با هدف تجلیل از زنان مجاهد و مبارز و معرفی برترین‌ها در قالب اختتامیه مسابقه کتابخوانی گلستان یازدهم، یادواره لشکر فرشتگان و اختتامیه مسابقه کتابخوانی پلاک در کرمانشاه برگزارشد.
کد خبر: ۴۲۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 11 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، یادواره لشکر فرشتگان و اختتامیه مسابقه کتابخوانی پلاک امروز پنج‌شنبه با حضور «زهرا پناهی رواه» مسر شهید چیت سازیان، «بهناز ضرابی زاده» نویسنده کتاب ، همسر شهید مدافع حرم کرمانشاه «شهید علیخانی»، دانش آموزان و تعدادی از خانواده شهدا توسط انجمن اسلامی دانش آموزان کرمانشاه در محل سالن همایش اداره کل کتابخانه‌های استان کرمانشاه برگزار شد.

تجلیل از زنان مجاهد و مبارز و معرفی برترین‌ها در قالب اختتامیه مسابقه کتابخوانی گلستان یازدهم از اهداف برگزاری این همایش است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه در این مراسم گفت: برای شرکت در مسابقات کتابخوانی ۷۰۰ جلد از کتاب گلستان یازدهم در بین دانش آموزان دختر وپسر توزیع شد.

علی صفدری افزود: سال گذشته مقام معظم رهبری ۳ بار کتاب گلستان یازدهم را تقریظ کردند.وی تصریح کرد: در کتاب گلستان یازدهم دلنوشته های زیبا واثر گذاری نوشته شده است و یک مسیر و  هدف ندارد بلکه سبک زندگی، فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین صبور بودن را به ما نشان می‌دهد وغالب آن خاطره است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: ما دو لشکر داریم که یا فرشته هستند یا کفر وغیر از این لشکری نداریم.

وی تصریح کرد: کسی می‌تواند جزو لشکر فرشتگان قرار گیرد که تماشاچی نباشد واهل عمل باشد.

صفدری اشاره ای نیز به نقش زنان داشت و گفت: زنان در زندگی می توانند معماران خوبی باشند و آینده را بسازند و الگوها و شاخصه های ارزشمندی برای زنان  وجود دارد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه با اشاره به آیات قرآن گفت: شهیدان زنده هستند و از همسران وفرزندان این بزرگواران باید بپرسید شهدا زنده اند به چه معنا است و آنان به شما خواهند گفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار