مدیرکل بنیاد کرمانشاه گفت: "طرح سپاس" موجب افزایش روحیه خدمتگزاران به نظام است
کد خبر: ۴۲۲۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 11 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  ایثار"واحد کرمانشاه" به منظور دیدار و سرکشی از جامعه ایثارگری شهرستان کرمانشاه، حجت الاسلام عسگری به همراه امیر جواد مولایی جانشین قرارگاه غرب و جمعی از فرماندهان و مسئولین نظامی این قرارگاه با حضور در منزل دو خانواده ایثارگر، با این عزیزان دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام عسگری در ابتدای این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام، فرارسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد مسعود حضرت حجت ابن الحسن العسگری(عج) را به این عزیزان تبریک و تهنیت گفت.

حجت الاسلام عسگری در ادامه گفت: شما خانواده های معظم شهدا جوانان و مردان بی ادعایی را در راستای تبیین اهداف و آرمان های نظام اسلامی تقدیم اسلام و انقلاب کردید و این مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی است.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه افزود: دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر نه تنها گام برداشتن در جهت ترویج هرچه بهتر فرهنگ غنی ایثار و شهادت است بلکه این مهم خود موجبات افزایش روحیه و توان خدمتگزاران به نظام مقدس اسلامی به کشور و جامعه ایثارگری را فراهم می آورد.

در این دیدار که در قالب "طرح سپاس" انجام پذیرفت، امیر مولایی جانشین قرارگاه غرب کشور نیز در سخنانی دیدار با ایثارگران را یکی از اولویت های حوزه کاری خود برشمرده و این دیدار ها را در راستای تجلیل از سرمایه های اصلی این نظام و انقلاب عنوان کرد.
در ادامه این دیدار از خانواده های معظم شهیدان محمد ثریا و محمود فعله گری تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار