مدیرمجتمع دیجیتال آیت الله نجومی استان کرمانشاه از اتمام تولید بازی رایانه ای «قوشمه» توسط اعضای این مجتمع در استان خبر داد که هم اکنون روانه بازار شده است.
کد خبر: ۴۲۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 13 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه،مدیرمجتمع دیجیتال آیت الله نجومی استان کرمانشاه از اتمام تولید بازی رایانه ای «قوشمه» توسط اعضای این مجتمع در استان خبر داد که هم اکنون روانه بازار  شده است.

امیر محمدی در این باره گفت:  این بازی که با عنوان «قوشمه» طی مدت یکسال توسط اعضای این مجتمع تولید شده است به گونه ای طراحی شده که به ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی بپردازد.

مدیر مجتمع دیجیتال استان کرمانشاه تصریح کرد: در این بازی سعی شده نشاط، سرگرمی، صرفه جویی و حتی اقتصاد با سبک ایرانی- اسلامی ترویج و پیاده سازی شود.

وی در خصوص چگونگی تولید این بازی رایانه ای و استفاده آن نیز گفت: این بازی در مدت یکسال و در مجتمع دیجیتال آیت الله نجومی، استودیو بازی و انیمیشن «گلا» تهیه و تولید شده و بر روی گوشی های موبایل با سیستم اندروید قابل اجراست.

محمدی در خصوص عوامل تولید این بازی رایانه ای نیز افزود: برنامه نویسی و مدیریت این پروژه را آقایان «سجاد شیرزادی، علی شیرزادی و علیرضا شمسی» به عهده دارند و کار گرافیک و طراحی آن را «روزبه فتاحی» انجام داده است.

وی افزود: هم چنین موسیقی این بازی رایانه ای را «وحید کرمانشاهی» تولید کرده، سناریو و بازینامه آن توسط سهیل بزگداری به رشته تحریر در آمده است و تهیه کنندگی آن را نیز خود 
من «امیر محمدی» عهده دار بوده ام.وی همچنین در خصوص محتوای این بازی نیز گفت: کسانی که این بازی را بر روی گوشی خود نصب می کنند در واقع یک بچه بلوط بامزه و خوشگل را مهمان خانه خود کرده اند که از دست کلاغ های جنگل فرار کرده و به آنها پناه آورده است.

محمدی تصریح کرد: این بچه بلوط خیلی شیطان و بامزه است و همش موسیقی ایرانی گوش می دهد و از غذاهای ایرانی خیلی خوشش می آید.وی ادامه داد: بچه بلوط بازی ما می خواهد آشپزی ایرانی یاد بگیرد و لباس های ایرانی شیکی هم می پوشد.

مسئول مجتمع دیجیتال آیت الله نجومی استان کرمانشاه تصریح کرد: کسی که بازی را انجام می دهد باید حواسش به تغیر فصل ها باشد، چون با تغییر فصل، فضای جنگل هم عوض خواهد شد.

وی در خصوص محل های فروش این بازی رایانه ای نیز افزود: این بازی پس از عرضه به بازار از طریق فروشگاه های فروش بازی و تولیدات رایانه ای قابل تهیه است.علاقه مندان میتوانند جهت دانلود این بازی به لینک زیر مراجعه کنند. https://cafebazaar.ir/app/com.GlaStudio.Ghoshmeh/?l=fa

محمدی از علاقمندانی که توانایی تولید انیمیشن و بازی های رایانه ای را دارند دعوت کرد تا برای همکاری به آدرس  میدان غدیر- مجتمع شهید آوینی - بازی سرای شهر مراجعه کرده و در صورت احراز شرایط همکاری کنند.

وی در پایان از حمایت های شبکه ملی فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل ارشاد اسلامی شهرستان کرمانشاه و سازمان بسیج هنرمندان استان به خاطر حمایت در تولید این بازی رایانه ای تقدیر و تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار