مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: افرادی که در طول یک ماه گذشته با مراجعه به شعب بانک‌ ملی پول واریز کرده‌اند، از امروز به مدت پنج روز مهلت دارند که برای اعزام به حج تمتع‌، در کاروان‌ها ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۴۲۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 14 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حامد دارابی از آغاز ثبت‌نام زائران در کاروان‌های حج تمتع خبر داد و اظهار داشت:  واجدین شرایط اعزام به حج تمتع امسال که تا 21اردیبهشت‌ماه سال‌جاری با مراجعه به شعب بانک ملی نسبت به تکمیل مبلغ ودیعه حج خود به میزان حداقل 10 میلیون تومان اقدام کرده‌اند، از امروز به مدت پنج روز مهلت دارند با مراجعه به سامانه حج و یا مراجعه مستقیم به 17 دفاتر خدمات زیارتی فعال در استان کرمانشاه، در کاروان‌های حج ثبت‌نام کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه لیست اسامی مدیران کاروان‌ها در سایت دفتر حج و زیارت استان به نشانی Kermanshah.haj.ir اعلام و بیان کرد: 865 زائر از استان کرمانشاه امسال در قالب شش کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند.

وی با بیان اینکه از این تعداد کاروان‌ها چهار کاروان مختص اهل تشییع است، گفت: سعید کریمی‌خو و محمود قدمی هرکدام متولی کاروان 160 نفره و الله‌مراد روزگرد نیز متولی کاروان 135 نفره از شهر کرمانشاه هستند و همچنین سید‌جواد میرعباسی متولی کاروان 135 نفره تشییع در شهرستان کنگاور است.

به گفته دارابی، مصطفی حسینی متولی کاروان 160 نفره و مجتبی عظیمی متولی کاروان 115 نفره اهل سنت از شهرستان‌های کرمانشاه و روانسر هستند.

این مسؤول نهم مردادماه تا سوم شهریورماه جاری را تاریخ اعزام حجاج به عربستان اعلام و تصریح کرد: 50 درصد ظرفیت حجاج استان تکمیل است و برای تکمیل ظرفیت و پرکردن جاهای خالی نیز پس از ثبت‌نام به متقاضیان فراخوان داده می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار