مدیرکل آموزش و پرورش سمنان:
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: 18 هزار و 480 دانش‌آموز در این استان در 93 مدرسه زیرپوشش برنامه تعالی مدیریت هستند.
کد خبر: ۴۲۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵ 14 May 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، محمدرضا جهان اظهار کرد: برنامه تعالی مدیریت با رویکرد مدرسه‌محوری و بهبود مدیریت آموزشگاهی و در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی به اجرا درمی‌آید.

وی با تأکید بر اهتمام این طرح در استان سمنان گفت: با اجرای این طرح، همه اهداف حوزه‌های پرورشی، تربیتی، متوسطه و ابتدایی و ... برآورده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه برنامه تعالی مدیریت در 93 مدرسه این استان اجرا می‌شود، گفت: 24 مدرسه ابتدایی، 39 مدرسه متوسطه اول، 20 مدرسه متوسطه دوم، 6 مدرسه فنی و حرفه‌ای و کاردانش و چهار مدرسه استثنایی مجری برنامه تعالی مدیریت در استان هستند.

جهان خاطرنشان کرد: 6 هزار و 416 دانش‌آموز در مقطع ابتدایی، 6 هزار و 882 دانش‌آموز متوسطه دوره اول، سه هزار و 814 دانش‌آموز دوره دوم متوسطه، 937 دانش‌آموز فنی و حرفه‌ای و کاردانش و 131 دانش‌آموز استثنایی زیرپوشش طرح تعالی مدیریت هستند.

وی با بیان اینکه در این طرح اعضا، مدیران و معلمان باید تعامل فعال داشته باشند، افزود: دانش‌آموزان باید در مدارس، مهارت‌های زندگی و آموزش‌های لازم را فرابگیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: 57 نفر ارزیاب و بیش از 37 نفر مشاور طرح تعالی مدیریت در استان سمنان هستند.

جهان بیان کرد: زمینه‌سازی جهت دستیابی به استانداردهای آموزشی و مدیریت مدارس، زمینه‌سازی برای ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس، نهادینه‌سازی نگاه تعالی‌بخش در فرایند مدیریتی، ایجاد وفاق سازمانی از طریق توسعه فرهنگ کارگروهی، ترویج فرهنگ خودارزیابی، افزایش انگیزه مدیران و کارکنان مدرسه، توسعه و تقویت مشارکت دانش‌آموزان، کارکنان و اولیا در امر مدیریت و راهبری مدرسه ازجمله اهداف اجرای این طرح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار