مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی به نقش‌آفرینی مؤسسات قرآنی در مسابقات سراسری قرآن کریم اشاره کرد و گفت: از تمامی ظرفیت‌های مؤسسات و نهادهای قرآنی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر مسابقات قرآنی استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۲۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 15 May 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:حجت‌الاسلام ناصر جوانبخبت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان روز گذشته ۲۴ اردیبهشت ماه در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در سالن کنفرانس اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از افتخارات استان در بهره‌وری از موقوفات و کسب رتبه‌های برتر قرآنی است، گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته محل برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم، حسینه ثارالله اعظم ارومیه خواهد بود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی افزود: جلسات متعددی در راستای برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی استان برگزار شده و از نظرات مختلف اساتید، داوران و نخبگان قرآنی بهره‌مند شده‌ایم.
حجت‌الاسلام جوانبخت ادامه داد: اداره اوقاف و امور خیریه نسبت به فعالیت‌های قرآنی در سایر شهرستان‌ها نیز اهتمام ویژه‌ای غیر از کسب رتبه‌های برتر داشته و یکی از استانهای قرآن‌خیز در سطح کشور به حساب می‌آید.
وی به برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی آذربایجان‌غربی اشاره کرد و گفت: برگزاری این مسابقات یک انتظار ویژه‌ای را به‌وجود آورده و امیدواریم مسابقات با کیفیت بالایی برگزار شود.
این مسئول به برگزاری جلسات متعدد با حضور موسسات و جامعه قرآنی اشاره کرد و گفت: نقش‌آفرینی موسسات قرآنی باید بیشتر از سایر نهادهای خصوصی باشد و اداره اوقاف و امور خیریه هم از پیشنهادات و انتقادات با آغوش باز استقبال می‌کند.
منبع/ايكنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار