جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به راه اندازی قرارگاه امام علی (ع) در راستای تامین نظم و امنیت انتخابات روز جمعه 29 اردیبهشت یادآور شد: طرح جامع امنیت انتخابات تدوین و برای اجرا به همه رده ها ابلاغ شده است.
کد خبر: ۴۲۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 16 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ حسن کاظمی اظهار کرد: نیروی انتظامی بر اساس ماموریت ذاتی از مدت ها پیش برنامه های مختلفی را برای سه مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات برنامه ریزی کرده است.
 
وی درخصوص تدوین طرح جامع امنیت انتخابات و راه اندازی قرارگاه امام علی (ع) گفت: نیروهای پلیس برای تامین امنیت صندوق ها پیش بینی و سازماندهی شده اند.
 
سرهنگ کاظمی با اشاره به راه اندازی قرارگاه امام علی (ع) در راستای تامین نظم و امنیت انتخابات روز جمعه 29 اردیبهشت یادآور شد: طرح جامع امنیت انتخابات تدوین و برای اجرا به همه رده ها ابلاغ شده است.
 
وی اضافه کرد: برای پوشش همه صندوق های رای نیرو و تجهیزات به اندازه کافی پیش بینی و سازماندهی شده است.
 
وی افزود: با شروع کار تبلیغات کاندیداها و آغاز فعالیت ستادهای انتخاباتی، گشت های انتظامی، پیشگیری و گشت های ویژه پلیس نیز در این استان فعال شده است.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با سایر نیروهای مسلح و نهادها و ادارات دولتی برای هم پوشانی ماموریت ها گفت: ایستگاه های بازرسی مشترک با سپاه در مسیرهای ورودی و خروجی استان مستقر کرده ایم.
 
سرهنگ کاظمی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات از نامزدها، مسئولان ستادهای انتخاباتی و طرفداران آنها خواست با رعایت قانون و پرهیز از به راه انداختن کارناوال های شادی و ایجاد ترافیک نیروی انتظامی را در حفظ و برقراری آرامش و امنیت همراهی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار