مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه این استان در عملیات بیت‌المقدس 41 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، گفت: دیدار و سرکشی از خانواد شهدای در نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت بسیار مؤثر است.
کد خبر: ۴۲۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 16 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،مرادعلی محمدی  با اشاره به عملیات آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، اظهار داشت: تجزیه خوزستان یکی از اهداف نظامی سیاسی صدام بود که با مقاومت مردم و رزمندگان این هدف محقق نشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با اشاره به موقعیت مهم خرمشهر از لحاظ سیاسی،اقتصادی و نظامی در طول تاریخ کشور، گفت: سقوط خرمشهر یکی از تلخ‌ترین اتفاقات جنگ تحمیلی برای ملت ایران بود.

وی فتح خرمشهر در سوم خرداد‌ماه سال 61 را نیز به عنوان شیرین‌ترین خاطره برای ملت دانست و افزود: همدلی، وحدت مردمی، نهادهای مختلف و نیروهای مسلح  و همچنین جدیت امام خمینی (ره) در رهبری رمز موفقیت ملت بود که منجر به آزادسازی خرمشهر شد.

محمدی با بیان اینکه برنامه‌های بزرگداشت سی و پنجمین سالروز آزادسازی خرمشهر، با شعار حماسی‌«من انقلابی‌ام» به مدت چهار روز طرح‌ریزی و اجرا می‌‌شود، ادامه داد: سلحشوری پایمردی، ایثارگری و مدافعان حرم؛ مقاومت ایثار و پیروزی؛ روز مقاومت و پایداری و ولایت‌مداری، وحدت و معنویت به ترتیب اشعار هر یک از چهار روز برگزاری برنامه‌ها است.

به گفته این مسؤول، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر به‌ میزبانی سپاه حضرت نبی‌ اکرم(ص) استان، نواختن زنگ‌«مقاومت، ایثار و پیروزی» ساعت یازده صبح در مدارس استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام روز چهارم خردادماه، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه توسط فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در خصوص حماسه‌آزادسازی خرمشهر و فضیلت‌های ماه رمضان و... از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در استان  است.

این مسؤول با بیان اینکه استان کرمانشاه در عملیات بیت‌المقدس 41 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، گفت: دیدار و سرکشی از خانواد شهدای عملیات بیت‌المقدس و شهیدان مدافع حرم استان در این ایام در نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت بسیار مؤثر است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار