رئیس سابق انجمن خوشنویسی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه، طرفیت بالایی در عرصه های مختلف هنری دارد، که اگر به هنرمندان توجه شود این استان تبدیل به استانی نمونه مخصوصا در عرصه ی خوشنویسی می شود.
کد خبر: ۴۲۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 16 May 2017
به گزارش خبرنگارخبرگزاری تابناک از کرمانشاه، عبد اله جواری امروز در نشست هنرمندان با استاندار اظهارداشت: هنر خوشنویسی در استان سابقه ی طولانی  دارد،که خوشنویسی جزو هنرهای ملی ما است.

وی بابیان اینکه در سال های گذشته استقبال خوبی از هنر خوشنویسی شد، که اکنون توجه به این هنر کمرنگ شده است، خاطرنشان کرد: من به نمایندگی  از هنرمندان خوشنویس استان از  استاندار در خواست دارم، که دوسالانه ی خوشنویسی به نام * میرزا رضاکلهر* در استان راه اندازی شود.

رئیس سابق انجمن خوشنویسی استان کرمانشاه ادامه داد:  راه اندازی دوسالانه ی خوشنویسی در کارگروه استان مطرح شده، اما هنوزبا راه اندازی آن موافقت نشده است.

جواری اظهارداشت:در سال های گذشته جوانان علاقه مندی برای فعالیت در زمینه ی خوشنویسی ، به این هنر روی آورده اند ولی به دلیل مشکلات مالی و کمبود امکانات فعالیت آنان کمرنگ شده است.

وی بااشاره به اینکه هنر خوشنویسی به عنوان یک رشته ی تحصیلی در دانشگاه ، تدریس می شود، افزود: تدریس این رشته ی هنری می تواند برای پیشرفت خوشنویسی  به عنوان یک هنر اصیل مفید باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار